۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی – گرگان
استقلال تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد
1394/02/27
مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی – گرگان
استقلال تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد
مسابقات فوتوالی سه نفره آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پس از دو روز در زمین ساحلی مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان با قهرمانی تیم استقلال تهران به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این مسابقات با شرکت 15 تیم در 3 گروه 4 تیمی و یک گروه 3 تیمی برگزار شد که طی آن هر 4 تیم گلستان توانستند از مرحله مقدماتی صعود کنند.
گروه بندی این مسابقات به این شرح بود:
گروه A (سه تیم): گیلان (قوهای بندر) – زنجان الف و صندوق بیمه کشاورزی الف
گروه B: استقلال تهران – خراسان شمالی الف (انجمن های ورزشی)– رستوران خورشید ب و مازندران
گروه C: خوزستان – زنجان ب – صندوق بیمه کشاورزی ب و خراسان رضوی
گروه D: رستوران خورشید الف – خراسان شمالی ب (شورای شهر) – شاهرود و سیستان و بلوچستان
در پایان دور مقدماتی تیم های قوهای بندر (گیلان) و صندوق بیمه کشاورزی (گلستان) از گروه یک، استقلال تهران و رستوران خورشید ب (گلستان) از گروه دو، دانشکده علوم پزشکی جندی شاپور (خوزستان) و صندوق بیمه کشاورزی ب (گلستان) از گروه سه و رستوران خورشید الف (گلستان) و سیستان و بلوچستان از گروه چهار راهی دور بعدی شدند.
در مرحله یک چهارم نهایی، ابتدا نماینده گیلان در 2 ست متوالی رستوران خورشید ب را شکست داد. سپس استقلال تهران با همین نتیجه بر دیگر نماینده گلستان یعنی صندوق بیمه الف به پیروزی رسید. نماینده خوزستان هم در 2 ست پیاپی بر سیستان و بلوچستان غلبه کرد و رستوران خورشید الف با همین نتیجه صندوق بیمه ب را از پیش رو برداشت.
بر اساس این گزارش، در مرحله نیمه نهایی ابتدا نماینده خوزستان در 2 ست متوالی برابر نماینده گیلان صاحب برتری و راهی فینال شد. تیم رستوران خورشید الف که شانس نخست قهرمانی محسوب می شد با حساب 2 بر یک نتیجه را به استقلال تهران واگذار کرد.
در بازی نهایی تیم استقلال تهران که از بازیکنان گلستانی استفاده می کرد با حساب 2 بر صفر بر نماینده خوزستان غلبه کرد و به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های رستوران خورشید الف و گیلان به طور مشترک سوم شدند.
اسامی تیم استقلال تهران: عثمان سن سبیلی، جمیل کر و عبدالحلیم رهبری سرپرست: هومن گودرزی
اسامی تیم دانشکده علوم پزشکی جندی شاپور خوزستان: عباس بنی ظریف، سعید آسیابان و آتی نظری سرپرست: حمیدرضا علی پور
شایان ذکر است دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، "عبدالحسین دلداده مهربان" دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی سرپرست کمیته فوتوالی کشور ، "محمد تطهیری مقدم" سرمربی تیم ملی فوتوالی و سرحدی رئیس کمیته فوتوالی استان گلستان به عنوان میهمانان ویژه در شهرستان گرگان حضور داشتند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی