۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
برترین های مسابقات دراگون بوت بانوان روز بوشهر مشخص شدند
1393/12/17

برترین های مسابقات دراگون بوت بانوان روز بوشهر مشخص شدند
دومین دوره مسابقات کشوری دراگون بوت بانوان به مناسبت روز بوشهر با حضور 6 تیم در مسافت های 100 متر و 200 متر در اسکله جفره برگزار شد.
در مسافت 100 متر تیم آوش خلیج فارس الف هرمزگان با زمان 00:29.46 ، پلیمر بوشهر با زمان 00:29.58 و اداره بنادر و دریانودری بوشهر با زمان 00:30.55 اول تا سوم شدند. در این مسافت تیم های تاید واتر هرمزگان، آوش خلیج فارس ب و بندر لنگه رتبه های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.
همچنین در مسافت 200 متر تیم آوش خلیج فارس الف هرمزگان با زمان 00:46.31 به مقام نخست رسید و تیم های اداره بنادر و دریانوردی بوشهر با زمان 00:49.21 و آوش خلیج فارس ب هرمزگان با زمان 00:51.88 دوم و سوم شدند.
همچنین تیم های پلیمر بوشهر، تاید واتر هرمزگان و بندر لنگه نیز در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.
در امتیاز بندی کلی این رقابتها تیم آوش خلیج فارس الف با مربیگری خانم سمیه غفاری به مقام قهرمانی رسید و تیم های بنادر و دریانودری بوشهر با هدایت ریحانه دریایی نژاد و پلیمر بوشهر با هدایت فاطمه یوسفی دوم و سوم شدند.
شایان ذکر است در مراسم اختتامیه و توزیع جوایز اکرم علی آبادی نایب رئیس بانوان انجمن دراگون بوت، سید روح الله علوی رئیس کمیته دراگون بوت استان بوشهر، الهام بارگاهی مسئول شورای شهر و سجاد غریبی رئیس کمیته مربیان این انجمن حضور داشتند.
همچنین زینب فراهانی و دنا رضایی زاده به ترتیب به عنوان مسن ترین و جوان ترین شرکت کننده در این مسابقات بودند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی