۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
استارت تمرینات تیم فلوربال استان کردستان در سنندج
1392/06/19

استارت تمرینات تیم فلوربال استان کردستان در سنندج
تمرینات تیم فلوربال استان کردستان در رده سنی بزرگسالان آقایان در شهر سنندج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ،تمرینات تیم فلوربال استان کردستان در رده سنی بزرگسالان آقایان در حضور اعضای هیئت رئیسه هیئت انجمن های ورزشی استان کردستان و برخی از مقامات ورزشی این استان در شهر سنندج برگزار شد .
بر اساس برنامه ریزی کمیته فلوربال استان کردستان و درجهت توسعه استانی این رشته در تمامی شهرهای استان ، مراسم رونمایی از تیم رده سنی بزرگسالان استان عصر در سالن ورزشی شهرک بهاران سنندج برگزار شد.
در این مراسم "عبدی" دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان کردستان ازبرگزاری مسابقات قهرمانی کشور در استان کردستان ابراز خرسندی و مطالبی پیرامون رشد و توسعه فلوربال در تمامی شهرهای استان راخواستار شد.
"فواد عباسی" سرپرست کمیته فلوربال استان کردستان نیزضمن قدردانی از دولو رییس ورزش فلوربال کشور از راه اندازی دو مدرسه جدید و دو باشگاه ورزشی فلوربال در شهرهای بیجار –دهگلان –سروآباد و سنندج با حضور عضوهیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه و ریاست انجمن فلوربال کشور در هفته دفاع مقدس خبر داد و از تمامی ادارات ورزشی شهرستان های استان خواست که با معرفی مسوولین کمیته های فلوربال شهرستان ها در توسعه این رشته اهتمام نمایند.
در این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قروه در مورد کم هزینه بودن و سایر ویژگی های رشته فلوربال از علاقه مندی هر روز جوانان و نوجوانان شهرستان قروه به ورزش فلوربال خبر داد. امیر رشید امیری افزود به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات قهرمانی جوانان کشور به میزبانی شهرستان قروه هرچه باشکوهتر برگزار خواهد شد.
هم اکنون دو مدرسه فلوربال در استان کردستان با بیش از 150نفر بازیکن در بخش بانوان و آقایان (تمامی رده های سنی) مشغول فعالیت و به زودی تا پایان شهریورماه دو مدرسه و دو باشگاه تخصصی فلوربال در هفته دفاع مقدس دردیگر شهرستان های استان راه اندازی می شوند .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی