نشست تخصصی و بررسی فعالیت انجمن راگبی؛ برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات سطح اول آسیا در اولویت اصلی
1405/03/02
 نشست تخصصی و بررسی فعالیت انجمن راگبی؛ برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات سطح اول آسیا در اولویت اصلی در ادامه نشست تخصصی و برنامه مدون فدراسیون انجمن های ورزشی برای بررسی فعالیت و تقویم ورزشی انجمن های تحت پوشش، امروز شنبه 2 خرداد عملکرد و برنامه های انجمن راگبی مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، این نشست با حضور دکتر ناطق نوری رییس فدراسیون، خانم طالبی نایب رییس بانوان، خانم حیدری دبیرکل،میرمهدی حسینی رییس انجمن راگبی، میرزاییان مدیر روابط عمومی، معاونیان مسئول کمیته آموزش و خانم قنبری مسئول کمیته مسابقات برگزار شد.
در این جلسه رییس فدراسیون انجمن های ورزشی بر ارتقای نیروی انسانی و جمعیت بیمه شده، برگزاری دوره های آموزشی به خصوص کارگاه برای استانها، برگزاری مسابقات استانی و منطقه ای، لزوم تشکیل ساختار هیات رییسه و کمیته های اجرایی و برنامه ریزی برای جانمایی و تهیه زمین مسابقات راگبی تاکید کرد.
سپس رییس انجمن راگبی از مسابقات آسیایی سطح اول بانوان که شهریور سالجاری در چین برگزار می شود خبر داد و تاکید کرد که برپایی اردوها باید برای تیم ملی بانوان برنامه ریزی شود.
بدین ترتیب مقرر شد که مسابقات منطقه ای و استانی برای انتخاب بازیکنان آماده برای تیم ملی بانوان برگزار شود و در وهله اول پیشنهاد برگزاری مسابقات در تهران ارایه شد.
میر مهدی حسینی همچنین اعلام کرد مسابقات راگبی باشگاههای آسیا هم امسال برگزار می شود که تیمهای برتر ایران در دو بخش آقایان و بانوان باید برای شرکت در این رقابتها معرفی شوند. |
|
|
|