۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
دیدار سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی با استاندار کردستان
1403/02/01

دیدار سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی با استاندار کردستان
"نصراله پریچهره" سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی طی مراسمی با "اسماعیل زارعی کوشا" استاندار کردستان دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، وی که برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی دارت، مجمع عمومی هیات انجمنهای ورزشی استان کردستان و بازدید از اردوی تیم ملی سپک تاکرا به سنندج سفر کرده بود روز پنجشنبه 30 فروردین به همراه خانم غلام ویسی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ، فرزاد خاکی معاون ورزشی و چیاکو نظری رییس هیات انجمنهای ورزشی با استاندار کردستان نشستی را برگزار کرد.
در این نشست سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی ضمن تقدیر از استاندار کردستان بواسطه دیدگاه مثبت به ورزش و حمایت از میزبانی رشته های مختلف در این استان، پشتیبانی از هیات انجمنهای ورزشی و لزوم نگاه حمایتی به این مجموعه بزرگ ورزش را خواستار شد.
پریچهره در این دیدار بر وجود استعدادهای ناب و فراوان در استان کردستان و فراهم بودن زمینه حضور ورزشکاران در تیم های ملی رشته های زیرمجموعه این فدراسیون تاکید کرد و اظهار داشت: برای موفقیت ورزشکاران کردستانی در این رشته ها همکاری و حمایت تمامی مسئولین استانی لازم و ضروری است و از این ظرفیت باید نهایت استفاده را برد.
وی همچنین به تنوع مدال های این رشته ها اشاره و تصریح کرد که بخش بزرگی از آینده مدال آوری کشورمان در عرصه های آسیایی و جهانی به توانمندی ملی پوشان در رشته های زیرمجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی بستگی دارد و باید از این فرصت استفاده کرد.
پریچهره اضافه کرد: کردستان توانمندی های زیادی در رشته های این فدراسیون به ویژه در رده های پایه دارد و همت و حمایت مسئولین استان می تواند به درخشش قهرمانان کردستانی بیانجامد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی