۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی: 4 ماه پرکار و هدفمند را پشت سرگذاشتیم
1402/12/27

سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی: 4 ماه پرکار و هدفمند را پشت سرگذاشتیم
"نصراله پریچهره" سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: در مدت کمتر از 4 ماه که در خدمت فدراسیون انجمنهای ورزشی بودم یکی از پرکارترین و پرمشغله ترین روزها را سپری کردیم و خوشبختانه توانستیم اهداف مهمی را به ثبت برسانیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، وی با بیان این مطلب عنوان کرد: از روزی که این فدراسیون بزرگ و پرکار را تحویل گرفتیم سعی ما بر این بود که با سرعت بیشتری برنامه ها ، تقویم ورزشی و اصلاحات لازم و ضروری و همچنین پشتیبانی و کمک به انجمنها و هیات ها را دنبال کنیم و از طرفی شرایط را برای فرایند انتخابات فدراسیون فراهم و مهیا نماییم.
وی در خصوص تعیین تکلیف هیات های استانی و مجامع آنها گفت: در این مدت مجمع انتخاباتی هیات های گلستان، چهارمحال و بختیاری، قم و همچنین مجمع عمومی استانهای تهران و خوزستان را برگزار کردیم ضمن اینکه با برگزاری اولین مجمع عمومی پارکور و نشست مشترک با روسای هیات های استانی در راستای حمایت وزیر محترم ورزش این رشته پرطرفدار و پرمخاطب را که سالها در بلاتکلیفی بسر می برد را سر و سامان دادیم.
پریچهره با تاکید بر خرد جمعی در جهت اتخاذ تصمیم مناسب برای پیشبرد اهداف عالیه فدراسیون گفت: در این بین 4 جلسه هیات رییسه برگزار شد که تصویب تدوین و اصلاح اساسنامه انجمن ورزشهایی هوایی و پارکور در این نشستها را در پی داشت،ضمن اینکه تصویب تغییر در انجمنهای کم کار که فعالیت نداشتند مثل کریکت ، طناب کشی و پارکور و همچنین تدوین آیین نامه کمیته انضباطی فدراسیون حاصل این جلسات مستمر بود.
او اضافه کرد: برگزاری جلسه نواب رییس بانوان انجمنها و آنالیز و بررسی حوزه بانوان رشته های تحت پوشش و همچنین جلسات و ملاقات حضوری با روسای انجمنها و هیات ها و برخی از مربیان و ورزشکاران از دیگر برنامه های مهم در این مدت بود.
سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی فعالیت انجمنها در راستای گسترش رشته های تحت پوشش را عالی توصیف کرد و اذعان داشت: در 4 ماه اخیر 12 دوره مسابقات قهرمانی کشور و سراسری در رشته های دارت، جوجیتسو،سپک تاکرا، ورزشهای هوایی، برای تونیک،کریکت، فوتبال رومیز، فلوربال در هر دو بخش آقایان و بانوان و همچنین اردوهای تیمهای ملی بیس بال، سپک تاکرا و جوجیتسو برگزار شد تا تقویم پربار این فدراسیون در ماههای اخیر سال تکمیل شود.
پریچهره از برگزاری 6 دوره آموزشی مربیگری و داوری در رشته های برای تونیک،جوجیتسو، فلوربال،اسپوکس و دارت و اصلاح اشل حق الزحمه آموزشی مدرسان خبر داد و بر نگاه ویژه به مقوله آموزش و استعدادیابی تاکید کرد.
وی تعاملات بین المللی برای رشته های مختلف را بسیار ضروری دانست و گفت: پیگیری بدهی حق عضویت انجمنها به مجامع بین المللی با مساعدت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک،تهیه گزارش مالی و حسابرسی کریکت و ارسال آن به کنفدراسیون آسیا و تعیین یک جلسه با مقامات این کنفدراسیون به منظور اعتماد سازی و حمایت از کریکت ایران از مهمتریت اهداف عالیه این حوزه بود.
پریچهره ادامه داد: برگزاری همایش تخصصی و پربار حقوق ورزشی ، توزیع اعتبارات استانی بر اساس عملکرد ورزشی، اداری و مالی هیات های استان، پیگیری رفع اختلاف انجمن ورزشهای هوایی با سازمان هواپیمایی کشوری و بررسی وضعیت معیشتی کارمندان و پرسنل فدراسیون از دیگر اقدامات پروسه 4 ماهه بود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: بهرحال با ایجاد شرایط مذکور و لزوم حفظ آرامش در این فدراسیون بزرگ و متعاقب آن برگزاری انتخابات کمیسیونها در ایجاد فرایند مجمع انتخاباتی گامهای موثری برداشته شد و امیدواریم که این فدراسیون پویا و اکتیو بتواند در آینده در مسیر تعالی و پیشرفت گام بردارد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی