۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
برگزاری جلسه کمیته فنی انجمن جوجیتسو با حضور سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی
1402/08/16

برگزاری جلسه کمیته فنی انجمن جوجیتسو با حضور سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی
جلسه کمیته فنی انجمن جوجیتسو با حضور سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی و مسئولین انجمن و مربیان تیمهای ملی جوجیتسو در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این نشست با حضور محمد علیپور سرپرست فدراسیون، محمد حسن رستمیان رییس انجمن جوجیتسو، سید امیر خوشبین نایب رییس انجمن و رییس کمیته فنی، محمد حسن مجلسی دبیر انجمن، رضا رودکی مدیر تیمهای ملی به همراه مسئولین فنی و مربیان تیمهای ملی جوجیتسو برگزار شد.
در این نشست در خصوص برنامه تیمهای ملی جوجیتسو در مسابقات آتی بین المللی و برگزاری اردوها در استانها، لزوم استعدادیابی و تشکیل تیم ملی نونهالان در جهت تقویت زیر ساختهای این رشته، تقویم اردوها و هدفمندی برنامه های تیمهای ملی بحث و بررسی و تبادل نظر شد.
در این نشست علیپور سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی ضمن تقدیر از فعالیتهای انجمن جوجیتسو گفت:جوجیتسو رشته فعال و مدال آوری است که مورد حمایت همه جانبه ما قرار دارد و برگزاری چنین جلسات فنی و هم اندیشی در ارتقا و گسترش این ورزش پرمخاطب تاثیر بسزایی خواهد داشت.
در ادامه این نشست دان ۹ جوجیتسو توسط سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی به محمدحسن رستمیان رییس انجمن جوجیتسو اهدا شد.
همچنین محمد علیپور ضمن تقدیر از مربیان تیمهای ملی حاضر در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ امارات که تیم کشورمان یک مدال طلا در بزرگسالان و یک نقره و یک برنز در رده سنی زیر ۲۱ سال بدست آورد، جوایز این رقابتها را به رسول یکتا پرست، امیر علیجانی و یوسف جولانی مربیان تیمهای ملی اهدا کرد.
در این جلسه محمد منصوری و علیرضا داودی از کادر فنی تیم بزرگسالان و احمدرضا عیدی، مسعود حسن زاده و یوسف فرج الهی از تیمهای پایه هم حضور داشتند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی