۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
قضاوت داور ایرانی در مسابقات بیس بال 5 قهرمانی جهان
1402/07/30

قضاوت داور ایرانی در مسابقات بیس بال 5 قهرمانی جهان
از سوی فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال "علیرضا نصرالله اصفهانی" داور بین المللی بیس بال کشورمان برای قضاوت در مسابقات بیس بال 5 قهرمانی جوانان جهان دعوت به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، مسابقات بیس بال 5 قهرمانی جوانان جهان در شهر آنکارا پایتخت ترکیه آغاز شده است و "علیرضا نصرالله اصفهانی" قرار است سه مسابقه از مرحله گروهی این رقابتها شامل دیدار تیمهای کره جنوبی با استرالیا به عنوان داور بیس 1، زیمباوه با کوبا به عنوان سر داور و استرالیا با چین تایپه را به عنوان داور بیس 1 قضاوت کند.
با رایزنی "هومن منصوریان" رییس انجمن بیس بال و سافت بال ایران و عضو هیات اجرایی فدراسیون آسیایی بیس بال،در مسابقات بیس بال 5 آسیایی جوانان که سال گذشته در مالزی برگزار شد دو داور کشورمان یعنی "علیرضا نصرالله اصفهانی" و "عباس ندایی" حضور پیدا کردند که عملکرد خوب و مناسب "نصرالله اصفهانی" از یک سو و تعامل عضو ایرانی هیات اجرایی آسیا باعث شد که از وی برای حضور در مسابقات جهانی هم دعوت شود.
این در حالی است که از سوی فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال فقط از 5 داور برای قضاوت در مسابقات بیس بال 5 قهرمانی جوانان جهان دعوت شده است که یکی از آنها نماینده ایران است و مابقی داورها از تیمهای شرکت کننده و تیم میزبان حضور خواهند داشت.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی