۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان یزد:
فدراسیون انجمنها یک تشکیلات کامل در ورزش کشور است
1402/06/05
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان یزد:
فدراسیون انجمنها یک تشکیلات کامل در ورزش کشور است
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان یزد گفت: فدراسیون انجمنهای ورزشی بدلیل برخورداری از رشته های متنوع یک تشکیلات کامل در ورزش کشور را تشکیل داده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، "محمد صلواتی" با بیان این موضوع افزود: به واقع تعدد رشته ها و تنوع آنها یک فرصت گرانبها برای ورزش به حساب می آید و هیات ما از این فرصت نهایت استفاده را می برد بطوریکه برای توسعه رشته ها با شعار "برای هر سنی و در هر مکانی" به استقبال جذب علاقه مندان می رویم.
وی در خصوص وضعیت رشته های تحت پوشش این هیات اذعان داشت: خوشبختانه ما همه رشته های تحت پوشش را در اختیار داریم و 5 شهرستان فعال را هم مدیریت می کنیم که برای هر شهر رشته ها را بطور اختصاصی پایلوت کرده ایم و به آنها مرکزیت داده ایم.
صلواتی تصریح کرد: ما در رشته دارت شرایط بسیار مناسبی داریم که حتی یک ملی پوش خانم هم به نام الهام نیکخواه به رقابتهای جهانی اعزام خواهد شد، رشته پارکور در این استان جا افتاده و در مسیر توسعه است و بتازگی پیکل بال را هم راه اندازی کرده ایم که با استقبال مواجه شده است، ضمن اینکه در اسپوکس، فوتبال رومیز و طناب کشی شرایط ایده الی داریم.
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان یزد توسعه ورزش همگانی را بسیار مهم توصیف کرد و اظهار داشت: برای این منظور با تعاملی که با شهرداری یزد داشتیم همه ساله المپیاد ورزشی را با 5 رشته دارت، فوتبال رومیز، طناب کشی، اسپوکس و پارکور برگزار می کنیم و امسال هم دهمین المپیاد را برپا کردیم که خوشبختانه این رقابتها با استقبال بی نظیری همراه است و جذب علاقه مندان نقش موثری در گسترش همگانی این رشته ها داشته است.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی