۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
برترینهای دومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری، انتخابی تیم ملی
1401/12/14

برترینهای دومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری، انتخابی تیم ملی
دومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری ، انتخابی تیم ملی در شیراز با شناخت نفرات برتر در دو بخش آقایان و‌بانوان و‌ در دو رده سنی بزرگسالان و‌جوانان به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این رقابتها که با شرکت ۳۲۰ ورزشکار از سراسر کشور در سالن مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن شیراز برگزار شد، در رده بزرگسالان بخش بانوان "زهرا رجبی" از خراسان جنوبی قهرمان شد، "ماهور رجبی" از تهران دوم شد و "فاطمه همدانی زاده" از یزد و "سمیه محلوجی" از مرکزی در جایگاه سوم مشترک ایستادند.
در بخش جوانان "زینب زارع" از کرمان در جایگاه نخست ایستاد، "ملیکا لگزیان" از تهران در ردیف دوم قرار گرفت و "ثمین صالح زاده" از تهران و‌ "سپیده چوبینه" از فارس بطور مشترک به عنوان سومی رسیدند.
اما در بخش آقایان و‌در رده سنی بزرگسالان "جواد مهدی پور" از خراسان رضوی بر جایگاه قهرمانی تکیه زد، "حسین اعرابی" از اصفهان نایب قهرمان شد و‌"ابوالفضل زارع" از کرمان و‌ "رامین ناصری" از اردبیل در سکوی سوم مشترک قرار گرفتند.
در بخش جوانان "سپنتا جهانگیر پور" از اردبیل قهرمان شد، "امیرعلی یزدان پرست" از خراسان شمالی دوم شد و "محمد عرفان مهرکیش" از یزد و "امیرعلی علیزاده" از گیلان مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.
نفرات برتر این رقابتها امتیاز حضور در اردوی تیمهای ملی دارت بزرگسالان و‌ جوانان اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۳ دانمارک را بدست خواهند آورد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی