۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
محمد علیپور در گفت و گو پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان:
کرونا لطمه بزرگی به ورزشکاران زد/۱۴۰۰ سال پرترافیکی برای ورزش ایران است
1400/01/02
محمد علیپور در گفت و گو پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان:
کرونا لطمه بزرگی به ورزشکاران زد/۱۴۰۰ سال پرترافیکی برای ورزش ایران است
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: کرونا لطمه بزرگی به ورزشکاران زد و بار این ویروس بر آنها سنگین بود.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان غلامعلی محمد علیپور افزود: از آنجایی که شیوع همه گیری کرونا بسیاری از امورات زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داد، اما ورزشکاران بیش از سایر افراد جامعه از وجود این بیماری آسیب دیدند، بسیاری از آنها سخت تمرین کرده و آماده اجرای مسابقات بودند تا مدال بگیرند که کرونا باعث شد این مسابقات کنسل و شرایط را برای ورزشکاران سخت تر کرد.
وی اظهار داشت: همچنین کرونا لطمه بزرگی به باشگاههای ورزشی زد که تبعات منفی آنها و برگشتن به حالت عادی برای آنها سخت است، امیدواریم در سال آینده با آغاز واکسیناسیون و اولویت قرار گرفتن ورزشکاران برای ترزیق این واکسن علیه کرونا، شرایط برای حضور در مسابقات بهتر شود و جامعه و ورزش در کنار هم قرار گیرند.
علیپور ادامه داد: در شرایط کرونایی سال ۹۹، فدراسیون انجمن های ورزشی با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی هیچ مسابقه قهرمانی و لیگ را برگزار نکرد، اما در عین حال بصورت مجازی با برگزاری ۳۰۰ دوره آموزشی سطح دانش مربیان و داوران را ارتقا داد و برخی از انجمن ها بصورت مجازی تمرینات و اردوهای تیم ملی را برگزار کردند.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی تصریح کرد: با توجه به اینکه امید است سال اینده واکسیناسیون علیه کرونا در کشور آغاز شود، ۱۴۰۰ سال پرترافیکی برای ورزش ایران است و ۲۰ انجمن اعزام به مسابقات خواهند داشت، به همین دلیل کمیته ای در این فدراسیون تشکیل شده تا برنامه های در جهت درست و مشخص مدیریت شود.
به گفته علیپور ، فدراسیون انجمن هیات های ورزشی ۲۰ انجمن و بالای ۴۰ رشته مختلف ورزشی را زیرپوشش دارد و تاکنون توانسته ورزشکاران زن و مرد بسیاری را به سوی خود جلب و جذب کند و بانوان سهم زیادی در گرایش به رشته های مختلفی ورزشی دارند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی