۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
نشست صمیمی مسوولان انجمن ورزش هوایی و مقامات شهرستان دماوند
24 شهریور آغاز پاراگلایدینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
1398/05/26
نشست صمیمی مسوولان انجمن ورزش هوایی و مقامات شهرستان دماوند
24 شهریور آغاز پاراگلایدینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
نشست صمیمی مسوولان انجمن ورزش هوایی و مقامات و مدیران دماوند در این شهرستان برگزار شد و طی آن مقرر گردید که رقابتهای پاراگلایدینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روز 24 شهریور ماه در سایت هوایی این منطقه استارت بزند .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی ، در این جلسه هماهنگی فرماندار ، معاون سیاسی ، رییس ورزش و جوانان و مسوول کمیته هوایی شهرستان دماوند ، محمود رشیدی نایب رییس انجمن ورزش هوایی ، یحیی دادویی رییس هیات انجمنهای ورزشی استان تهران و محسن موسس مسوول امور استانهای انجمن ورزشهای هوایی حضور داشتند.
پس از بحث و بررسی و پیشنهادهای مطروحه قرار شد مسابقات مذکور در تاریخ 24 شهریورماه در این شهرستان کلید بخورد که فرماندار محترم دماوند قول مساعد داد تا کمیته ای به این منظور تشکیل شود و مسابقات بنحو شایسته برگزار گردد.
بر اساس این گزارش ، محمود رشیدی نایب رییس انجمن ورزشهای هوایی ضمن تشکر از مساعی مدیران و مسوولان شهرستان دماوند و همچنین رییس هیات انجمنهای ورزشی استان تهران ، ابراز امیدواری کرد که این تعامل همواره تداوم داشته باشد و در پرتو این آیتم بتوان در مسیر اعتلای ورزشهای هوایی گامهای اساسی برداشت .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی