۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دیدار مدرسان فرانسوی و مسوولان انجمن ورزشهای هوایی با محمد علیپور
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی : ارتقا سطح دانش مربیان و خلبانان را باید جدی گرفت / تلاش انجمن ورزشهای هوایی جالب توجه است
1398/03/29
دیدار مدرسان فرانسوی و مسوولان انجمن ورزشهای هوایی با محمد علیپور
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی : ارتقا سطح دانش مربیان و خلبانان را باید جدی گرفت / تلاش انجمن ورزشهای هوایی جالب توجه است
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در دیدار دو مدرس صاحب نام فرانسوی و همچنین نایب رییس و عضو کمیته آموزش و پژوهش و رییس کمیته مسابقات انجمن ورزشهای هوایی با ایشان ، حضور پاتریک پترینی و سیلوین ارتلیب در تهران را ارزشمند ارزیابی کرد و گفت : ارتقا سطح دانش مربیان و خلبانان برای ما بسیار مهم است و جایگاه ممتازی دارد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی ، محمد علیپور در این دیدار صمیمانه ، ضمن خوشامدگویی به دو مدرس فرانسوی گفت : حضور این دو مدرس درکلاس مربیگری تهران و نظارت بر سیستم آموزشی انجمن ورزشهای هوایی ، حرکتی مثبت و قابل تحسین است که قطعا در بالارفتن دانش مربیان پاراگلایدینگ نقش مهمی ایفا خواهد کرد .
وی ضمن تقدیر از تلاش و زحمات همه جانبه انجمن ورزشهای هوایی طی دو- سه سال اخیر اظهار داشت : واقعیت این است که انجمن ورزشهای هوایی کارهای مثبت زیادی را انجام داده که حضور این دو مدرس فرانسوی و مجرب در کشورمان از آن جمله است .
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی در ادامه به نقش کارساز آموزش اشاره کرد و گفت : بالا بردن دانش فنی مربیان اقدامی نیکوست و باید آنها را به سیستم نوین دنیا آشنا کنیم تا بتوانند جوانان و فرزندان ما را برای فردایی بهتر تربیت کنند.
علیپور اضافه کرد : امید است که مربیان ما از دانش رفیع این دومدرس نهایت بهره را ببرند و مراودات با فرانسوی ها که در عرصه ورزشهای هوایی موفق هستند ، دراولویت قرار گیرد.
در این نشست محمود رشیدی نایب رییس انجمن ورزشهای هوایی ضمن تشکر از حمایت رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت : بحث آموزش برای ما جایگاه ویژه ای دارد و امید است که بتوانیم در سایه تعامل با یکدیگر در این مسیر حرکت کنیم .
وی همچنین از تلاش دوستان در انجمن ورزشهای هوایی بمنظور حضور دو مدرس فرانسوی در تهران تقدیر کرد و گفت : امید واریم که مربیان علاقه مند ما بتوانند در ترم سوم پاراگلادینگ از دانش و تجارب ممتاز این دو مدرس بنحو احسن استفاده کنند .
در ادامه محمد رازقی عضو کمیته آموزش و پژوهش و رییس کمیته مسابقات انجمن ورزشهای هوایی توضیحاتی در راستای سفر آقایان پترینی و ارتلیب به کشورمان به محمد علیپور ارایه داد و گفت : تلاش ما این است که بتوانیم تفاهم نامه همکاری با فرانسه داشته باشیم که در صورت تحقق این آیتم ، مربیان خوبی را برای آینده خواهیم داشت .
در پایان این جلسه صمیمی " سیلیون ارتلیب " از سفر به ایران ابراز خوشحالی کرد و گفت : نگاه ویژه شما به مساله آموزش برایم قابل تحسین است و علاقه مند هستم مربیان ایرانی نیز بتوانند با حضور در دوره های پیشرفته در فرانسه دانش خود را مضاعف کنند.
وی همچنین از حمایت محمد علیپور از ورزشهای هوایی تشکر کرد و اظهار داشت : تلاش مسوولان انجمن ورزشهای هوایی و همچنین علاقه مندی مربیان پاراگلایدینگ بمنظور افزایش دانش خود برای بنده جالب توجه است .
ارتلیب در پایان گفت : باشگاههای هوایی در فرانسه بسیار فعال هستند و امید است که بتوان مسیر را برای حضور مربیان آینده دار و فعال ایرانی را در کشورم هموار کرد .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی