۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
حضور مدرسان فرانسوی در کلاس مربیگری پاراگلایدینگ
محمود رشیدی: آموزش در انجمن ورزشهای هوایی در اولویت است/سیلوین ارتلیب: از سفر به ایران خوشنود هستیم
1398/03/27
حضور مدرسان فرانسوی در کلاس مربیگری پاراگلایدینگ
محمود رشیدی: آموزش در انجمن ورزشهای هوایی در اولویت است/سیلوین ارتلیب: از سفر به ایران خوشنود هستیم
دو مدرس نام آشنای فرانسوی بمنظور نظارت بر سیستم آموزش ، همچنین ترم سوم مربیگری پاراگلایدینگ و مذاکرات با مقامات فدراسیون انجمن های ورزشی و انجمن ورشهای هوایی امروز به تهران آمدند و بلافاصله در دوره مربیگری حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی   ، آقایان " پاتریک پترینی " و " سیلوین ارتلیب " به دعوت انجمن ورزشهای هوایی به کشورمان سفر کردند و در فرودگاه امام خمینی ( ره ) مورد استقبال مسوولان این انجمن قرار گرفتند .
این دو سپس در محل انجمن ورزشهای هوایی حاضر شدند و مذاکراتی را با مقامات فدراسیون انجمن های ورشی و انجمن مذکور انجام دادند .
در این مذاکرات حلیم شرعی دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی ، محمود رشیدی نایب رییس انجمن ورزشهای هوایی ، محمد رازقی رییس کمیته مسابقات ، رضا اباذری رییس کمیته آموزش این انجمن حضور داشتند .
براساس این گزارش ، پس از اتمام این نشست صمیمانه ، پترینی و ارتلیب در ترم سوم از دوره ششم کلاس مربیگری پاراگلایدینگ حضور یافتند و مورد استقبال شرکت کنندگان در این دوره قرار گرفتند.
حلیم شرعی دبیر فدراسیون در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از این حرکت سازنده و تلاش انجمن ورزشهای هوایی بمنظور دعوت از دو مدرس فرانسوی گفت: اینگونه اقدامات طبعا کارساز است و می تواند در بالابردن ضریب ارتقا سطح دانش مربیان پاراگلایدینگ نقش مهمی ایفا کند.
وی افزود: مربیان حاضر در این کلاس باید در کلاسهای تئوری و عملی از تمامی ثانیه ها بهترین بهره را ببرند و تمامی هم وغم آنها این باشد که از دانش این دو مدرس خوب فرانسوی الگو بگیرند .
وی همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان در کلاس اظهار داشت : امید است این دو میهمان ویژه اقامت خوشی را در تهران داشته باشند و بنده از تعامل آنها با انجمن ورزشهای هوایی تشکر می کنم .
سپس محمود رشیدی نایب رییس انجمن ورزشهای هوایی گفت : آیتم آموزش در این انجمن در اولویت قرار دارد و امروز بسیار خشنود هستم که دو مدرس توانمند در ترم سوم مربیگری پاراگلادینگ حضور دارند .
وی همچنین از استقبال خوب مربیان قدردانی کرد و تصریح نمود : امیدوارم که بتوانید دانش خود را مضاعف کنید و در این کلاس از این دو مدرس فرانسوی ، درسهای خوبی را بیاموزید و به دیگران منتقل کنید.
رضا اباذری رییس کمیته آموزش انجمن ورزشهای هوایی نیز مراد از حضور این دو مدرس را ارتقا سطح دانش مربیان دانست و تاکید کرد : بحث آموزش بسیار حیاتی است و ما قصد داریم با این حرکت ، در راستای دانش افزایی مربیان بکوشیم و امید است که شرکت کنندگان بتوانند از این فضا ، استفاده بهینه ببرند .
همچنین سیلوین ارتلیب یکی از این مدرسان از حضور در کشورمان ابراز خشنودی کرد و گفت : از اینکه در کنار مربیان ایرانی هستم بسیار خوشحالم و دوست دارم که دانسته های یکدیگر را بهم منتقل کنیم .
وی افزود : تلاش انجمن ورزشهای هوایی ایران ونگاه ویژه به مقوله آموزش جالب توجه است و امیدوارم که بتوانیم در این مسیر به تعامل خوبی برسیم .    
قرار است این دو مدرس صاحب نام فرانسوی با رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی و همچنین رییس انجمن ورزشهای هوایی مذاکراتی داشته باشند  . 
ضمن اینکه مقرر شده در دیدار این دو مدرس صاحب نام با مسوولان ذیربط ، همکاریهای دوجانبه در آیتم های آموزشی و پژوهشی تداوم داشته باشد.










وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی