۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نشست مشترک مسوولان فدراسیون انجمن های ورزشی و روسای انجمن های تحت پوشش با دکتر نصرالله سجادی
دکتر سجادی: تلاش می شود بخشی از مشکلات مالی حل شود/ محمد علیپور: حمایت وزارت ورزش از انجمن ها باعث رشد و شکوفایی رشته های جدید خواهد شد
1395/10/06
نشست مشترک مسوولان فدراسیون انجمن های ورزشی و روسای انجمن های تحت پوشش با دکتر نصرالله سجادی
دکتر سجادی: تلاش می شود بخشی از مشکلات مالی حل شود/ محمد علیپور: حمایت وزارت ورزش از انجمن ها باعث رشد و شکوفایی رشته های جدید خواهد شد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در نشست مشترک با مسوولان فدراسیون انجمن های ورزشی و روسای انجمن های تحت پوشش ، تاکید کرد که تلاش می شود در سال آینده بخشی از مشکلات بودجه این فدراسیون پرجمعیت مرتفع شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، در این نشست صمیمانه که در سالن جلسات فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد ، دکتر نصرالله سجادی افزود: وظیفه ما حمایت از رشته های قهرمانی است و تلاش روسای انجمن های ورزشی برای کمک به جوانان این مرزو بوم قابل تقدیر است .
وی اضافه کرد : رشته هایی که در بخش استعدادیابی فعال هستند بیش از پیش مورد حمایت قرار می گیرند و ما می توانیم از شیوه بودجه جداگانه آنها را حمایت کنیم ، ضمن اینکه با اختصاص 27 صدم درصد از محل در آمد مالیات های ارزش افزوده که قرار است به بدنه وزارت ورزش تزریق شود ، می توانیم برخی از مشکلات مالی را حل کنیم .
محمد علیپور: انسجام و همدلی در فدراسیون انجمن های ورزشی حرف نخست را می زند ............................................................................................
پیش از سخنان دکتر سجادی ، رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ضمن تشکر از نگاه ویژه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون پرجمعیت ، گزارشی از نحوه فعالیت 17 انجمن ارایه داد وبه بخشی از مشکلات پرداخت و خواستار پیگیری این وزارتخانه برای رفع آن شد.
محمد علیپور در این خصوص به مشکلات و موانع موجود در برخی از انجمن ها نظیر انجمن ورزش های هوایی ، جت اسکی و دراگون بوت پرداخت و خواستار آن شد تا از حرکات موازی جلوگیری شود و همه چیز طبق قوانین و مقررات به پیش برود.
وی افزود: متاسفانه لوازم و تجهیزات انجمن ها در داخل وجود ندارد و باید آنها را از خارج از کشور ابتیاع کرد که طبعا برای این منظور نیاز به حمایت وزارت ورزش و جوانان داریم .
علیپور با تاکید بر اینکه انجمن ها از طریق اسپانسر ، تیم های ملی را به مسابقات معتبر برون مرزی اعزام می کنند ، گفت : در سال 95 تاکنون 22 سفر برون مرزی انجام شده که 90 درصد این سفرها از این طریق تلاش انجمن ها و جذب اسپانسر صورت گرفته است . در این راستا 86 ورزشکار مرد و 73 ملی پوش خانم به مسابقات مهم آسیایی و جهانی اعزام شده اند.
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی همچنین به برنامه ریزی انجمن ها برای برگزاری کلاسهای آموزشی بمنظور ارتقای سطح دانش و تجارب مربیان و داوران اشاره کرد و تصریح کرد : خوشبختانه فدراسیون انجمن های ورزشی در پرتو همدلی و انسجام توانسته هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان حرکت رو به جلو داشته باشد که علاوه بر تلاش بی وقفه انجمن های تحت پوشش ، هیات ها و کمیته های استانها در این موفقیت نقش کلیدی داشته اند .
وی در ادامه گفت : برخی از رشته ها مثل سپک تاکرا توان کسب مدال در بازیهای آسیایی را دارند و ما در تلاش هستیم 10 رشته ای که توان حضور در المپیک و بازیهای آسیایی را دارند حمایت کنیم و امید است که نگاه مسوولان به آنها بیشتر از گذشته باشد.
بر اساس این گزارش در این نشست همچنین سردار علی مویدی رییس انجمن ورزشهای هوایی ، حمید آذرپور رییس انجمن دارت ، حسن میرزاقابیک رییس انجمن راگبی ، سیروس عالمی رییس انجمن کریکت ، سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا ، مسعود خسروی سرپرست انجمن فوتوالی ، محمدرضا هاشم پور رییس انجمن اسپوکس ، دکتر امیر غریبلو رییس انجمن فوتبال رومیز ، محمد کفاش یعقوبی رییس انجمن بازیها و ورزشهای الکترونیک ، رمضانعلی دولو رییس انجمن فلوربال ، بهرام کاردان رییس انجمن بیس بال و سافت بال ، محمد کنی رییس انجمن دراگون بوت ، علیرضا رستمی رییس انجمن موج سواری ، سردار قدرت الله عظیمیان رییس انجمن جهت یابی و داود سلیانچی رییس انجمن جت اسکی توضیحاتی در خصوص عملکرد انجمن های متبوعه خود دادند و راهکارهای مناسب را برای بهبود روند کار ارایه نمودند.
در این جلسه ، دلداه مهربان سرپرست دبیری ، اژدر شهابی نایب رییس ، خانم نغمه ضیا بخش نایب رییس بانوان وموسی رمضانی خزانه دار فدراسیون انجمن های ورزشی و همچنین آقایان شهرام منکرسی سرپرست دفتر نظارت و برنامه ریزی ، دکتر رامین طباطبایی مدیر کل دفتر استعدادیابی ، مهدی مبینی معاون دفتر امور مشترک فدراسیونها و باشگاههای وزارت ورزش و جوانان نیزحضور داشتند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی