۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بمنظور حضور در اردوی تدارکاتی در برلین ؛
تیم ملی راگبی بانوان زیر 22 سال کشورمان فردا به آلمان می رود
1395/09/06
بمنظور حضور در اردوی تدارکاتی در برلین ؛
تیم ملی راگبی بانوان زیر 22 سال کشورمان فردا به آلمان می رود
تیم ملی راگبی هفت نفره بانوان زیر 22 سال ایران به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی در برلین و سه دیدار دوستانه فردا ( یکشبنه) راهی آلمان می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، تیم اعزامی کشورمان در شهر برلین دو دیدار دوستانه با دو باشگاه آلمانی خواهد داشت و سپس یک بازی تدارکاتی نیز با تیم ملی زیر 22 سال این کشور برگزار می کند
خانم نازنین حسینی به عنوان سرمربی ، خانم مرضیه افتخاری به عنوان مربی و آتوسا میرهادی به عنوان سرپرست این تیم را هدایت می کنند.
اسامی نفرات اعزامی به این شرح است :
اسما فخری ، اسما باباجانی ، پریسا گراوند ، مونا میدانی ، زهرا راستگو مقدم ، مطهره صفاری ، غزاله سرچشمه ، مهدیه دهقان ، شقایق زینعلی ، زهرا کلهر ، مهرسا خلفی ، ام البنین محسنی ، شیدا داداشی ، هانیه علی نژاد ، هانیه مکی.
-خانم حسینی: حضور درآلمان دانش نفرات را بالا می برد
...........................................................
خانم نازنین حسینی سرمربی این تیم گفت : تیم جوان و کم تجربه ای در اختیار داریم ولی این تیم آینده درخشانی دارد و به طور قطع با حضور در تورنمنت ها و برگزاری بازیهای تدارکاتی می توانیم این مجموعه مستعد را تقویت کنیم.
وی در خصوص حضور تیم ملی راگبی زیر 22 سال بانوان در کمپ تمرینی آلمان گفت: شرکت در این کمپ که در برلین واقع شده است، برای ارتقای سطح کیفی بازیکنان مهم است و هم برای تبادل اطلاعات اعضای کادر فنی و کسب تجربه مجموعه تیم اهمیت ویژه ای دارد.
حسینی گفت: با 15 بازیکن در این کمپ تمرینی شرکت می کنیم و ضمن برگزاری تمرینات اختصاصی 3 بازی دوستانه هم با تیمهای قدرتمند آلمانی خواهیم داشت.
سرمربی تیم راگبی زیر 22 سال بانوان درباره آمادگی تیم اعزامی گفت: سه مرحله اردو برگزار کرده ایم که خوشبختانه رضایت بخش بود.
وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه حضور در اردوی آلمان ضریب دانش و تجربه بازیکنان را افزایش می دهد ، افزود: تیم جوان و یک دستی در اختیار داریم که می تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان باشد که به طور حتم شرکت در اردوی آماده سازی آلمان به پیشرفت و توسعه این تیم مستعد کمک خواهد کرد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی