۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نشست مسوولان کمیته های فوتوالی سراسر کشور- تهران
منصور دمیرچی : با همدلی می توان فوتوالی را به پیش برد
1395/03/10
نشست مسوولان کمیته های فوتوالی سراسر کشور- تهران
منصور دمیرچی : با همدلی می توان فوتوالی را به پیش برد
نایب رییس انجمن فوتوالی کشور در نشست مسوولان کمیته های فوتوالی سراسر کشورگفت : برای آنکه بتوانیم رشته نوپا و جوان فوتوالی را گسترش دهیم ، باید همدل و همراه باشیم و جوانان مستعد را برای فردایی بهتر آماده کنیم .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، " منصور دمیرچی " در آغاز این گردهمایی که در سالن جلسات فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد ، افزود : درخشش فوتوالی ایران در تایلند بر این نظریه مهر تایید زد که این رشته در کشورمان پتانسیل خوبی دارد و اگر بتوانیم فوتوالی را در شهرهای مختلف بشناسانیم ، قطعا می توانیم فردای این ورزش مهیج را بیمه کنیم .

وی افزود: بنده مسئولیت هیات های انجمن های ورزشی استان گلستان را برعهده دارم و بر مشکلات بخصوص محدویت های مالی و کمبود امکانات واقف هستم . لذا معتقدم که باید از طریق اسپانسر این موانع را پشت سرگذاشت و به سمت موفقیت حرکت کرد.

دمیرچی در ادامه گفت : فوتوالی امروز در 13 استان کشور فعال است و ما در تلاش هستیم این ورزش را در دیگر نقاط کشور نیز گسترش دهیم و این مهم زمانی از قوه به فعل در خواهد آمد که مسوولان بیش از پیش ما را حمایت کنند .

نایب رییس انجمن فوتوالی اضافه کرد : مسوولان کمیته های فوتوالی باید با رسانه ها ارتباط قوی تر داشته باشند تا بتوان این رشته را به نسل برومند جوان بیش از پیش شناساند و آنها را برای روی آوردن به این ورزش ترغیب نمود.

وی در پایان تاکید کرد : به آینده این ورزش خوش بین هستم و امید است که همگی بدون اتکا به حاشیه های مخرب ، تنها در راه یکدلی گام برداریم وبرای جوانان این مرز و بوم خدمت کنیم .

این نشست با حضوردلداه مهربان سرپرست انجمن فوتوالی ، سیروس عالمی مشاور اجرایی فدراسیون انجمن های ورزشی ، اعضای هیات رییسه این انجمن و روسای کمیته های فوتوالی استانها در سالن جلسات فدراسیون انجمن های ورزشی ادامه دارد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی