۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نشست مسوولان کمیته های فوتوالی سراسر کشور- تهران
دلداده مهربان : نایب قهرمانی ایران در آسیا ، به آسانی حاصل نشد/ از طریق جذب اسپانسر باید فوتوالی را به جلو ببریم / در رقابتهای جهانی ریودوژانیرو شرکت می کنیم
1395/03/10
نشست مسوولان کمیته های فوتوالی سراسر کشور- تهران
دلداده مهربان : نایب قهرمانی ایران در آسیا ، به آسانی حاصل نشد/ از طریق جذب اسپانسر باید فوتوالی را به جلو ببریم / در رقابتهای جهانی ریودوژانیرو شرکت می کنیم
سرپرست انجمن فوتوالی کشور در نشست مسوولان کمیته های فوتوالی سراسر کشور باتاکید بر اینکه موفقیت اخیر تیم ملی ایران در رقابتهای آسیایی تایلند و کسب نایب قهرمانی در سایه همدلی و تلاش همه عوامل حاصل شد ، گفت : فوتوالی باوجود آنکه یک رشته نوپاست اما پتانسیل خوبی دارد و طبعا اگر بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد ، توانایی آن را داراست که در عرصه مسابقات معتبر بین المللی حرفهای بیشتری برای گفتن داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، " دلداده مهربان " در آغاز این گردهمایی که در سالن جلسات فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد ، افزود : این توفیق منحصر به یک یا دو نفر نبود و به آسانی حاصل نشد بلکه خانواده فوتوالی در آن نقش اساسی داشت و امید است که این انسجام بیش از پیش تداوم داشته باشد و بتوانیم دست در دست هم این رشته جذاب را در سراسر کشور بسط و گسترش دهیم .

وی در ادامه گفت : در رقابتهای اخیر بانکوک ، فوتوالی کشورمان ثابت کرد که توانمندی خوبی دارد و کسب مدال نقره در عرصه آسیا باعث شد تا فدراسیون بین المللی فوتوالی از تیم ایران برای حضور در رقابتهای جهانی ریودوژانیرو دعوت به عمل آورد. ما نیز در تلاش هستیم در سایه جذب اسپانسر، در این مسابقات معتبر جهانی حضور یابیم .

مهربان با اشاره به محدویت های مالی و تلاش برای جذب اسپانسر اضافه کرد : باتوجه به مشکلات مالی ، راهی به غیر از این نیست که دوستان ما در استانها تعامل خوبی داشته باشند و بتوانند اسپانسر جذب کنند تا این رشته را بیش ازپیش گسترش دهند.

سرپرست انجمن فوتوالی همچنین گفت : مقوله آموزش برای ما بسیار مهم است و در این راستا با رایزنی و مکاتباتی که با مسوولان فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا داشتیم ، مقرر شد آنها مدرسان خود را برای آموزش مربیان و داوران ما به ایران اعزام کنند و بتوانیم در راه ارتقا سطح دانش آنان اهتمام کنیم .

همچنین در تلاش هستیم از طریق جذب اسپانسر ، یک دوره مسابقات بین المللی در یکی از مناطق آزاد کشورمان برگزار کنیم .

مهربان در پایان ضمن تشکر از حمایت های محمد علیپور از این رشته گفت : علاقه مندی رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و حمایت ایشان از فوتوالی قابل تقدیر است و امید است که بتوانیم دست در دست هم در راه احیای این ورزش نوپا اهتمام کنیم .

این نشست با حضور سیروس عالمی مشاور اجرایی فدراسیون انجمن های ورزشی ، منصور دمیرچی نایب رییس انجمن فوتوالی ، اعضای هیات رییسه این انجمن و روسای کمیته های فوتوالی استانها در سالن جلسات فدراسیون انجمن های ورزشی ادامه دارد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی