۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان مرکزی:
آموزش و استعدادیابی از برنامه های اصلی ما در سال جاری است
1395/02/19
رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان مرکزی:
آموزش و استعدادیابی از برنامه های اصلی ما در سال جاری است
رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان مرکزی گفت: آموزش و استعدادیابی از برنامه های اصلی ما در سال جاری است، ضمن اینکه با رایزنی با چند تن از مسئولان انجمنها بنا داریم میزبان مسابقات مختلف کشوری در استان باشیم.
محمد مرادی در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی افزود: با گفت و گویی که با روسای برخی انجمنها داشتیم از آنان دعوت کردیم تا به استان مرکزی سفر کنند و از نزدیک شاهد فعالیت ورزشکاران این رشته ها باشند.
وی در خصوص برنامه های 94 گفت: مهم ترین برنامه تقویم سال 94 توسعه و ارتقاء سطح بانوان و تقویت رشته های مدال آور بود و با تلاش تمامی مسئولان رشته های مختلف توانستیم شهرستانها را بیش از پیش فعال کنیم.
وی گفت: در سال 94 توانستیم با اعزام به مسابقات سپک تاکرا کاپ آزاد فرانسه مقام سوم را بدست آوریم و همچنین در مسابقات لیگ سپک تاکرا کشور قهرمان شویم.
مرادی افزود: سافت بال و راگبی را در سال گذشته راه اندازی کردیم و درصدد هستیم تا برای سال جدید فلوربال، اسکی روی آب و جت اسکی را نیز فعال کنیم.
وی در پایان گفت: در سال 94 میزبان مسابقات دارت، اردوی تیم ملی سپک تاکرا و مسابقات قهرمانی کشور فوتبال رومیز بودیم و همچنین کلاسهای مختلفی را در رشته های دارت، سپک تاکرا، راگبی و سافت بال برگزار کردیم.
رئیس در پایان از حمایتهای محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود برای رشد و توسعه رشته های نوپا، حمایتها بیش از پیش ادامه داشته باشد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی