۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
بازدید از امکانات اختصاصی هیات انجمنهای ورزشی استان البرز
1403/02/11

بازدید از امکانات اختصاصی هیات انجمنهای ورزشی استان البرز
"نصراله پریچهره" سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی در جریان سفر به استان البرز از از امکانات اختصاصی این هیات بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، وی به همراه مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی فدراسیون، محمد محمدی مسئول تشریفات فدراسیون، حمیدرضا رضایی رییس هیات انجمنهای ورزشی استان البرز و اعضای هیات رییسه این هیات از امکانات مجموعه های اختصاصی هیات بازدید کرد.
وی ابتدا با حضور دردفتر استانداری با دکتر کبریایی مشاور عالی و مدیرکل حوزه استانداری دیدار و گفت و گو کرد.
بازدید از زمین اختصاصی بیس بال در مجموعه ورزشی انقلاب کرج و گفت و گو با شهرام شفایی رییس کمیته بیس بال و سافت بال استان البرز در خصوص امکانات این مجموعه برای میزبانی رقابتهای بین المللی از جمله مسابقات بیس بال غرب آسیا از برنامه های پریچهره در استان البرز بود.
بازدید از سالن اختصاصی دارت در مجموعه بیماران خاص و گفت گو با بهمن اسفندیاری رییس کمیته دارت استان البرز و مهدی میرزاییان مدیر تیمهای ملی دارت ایران از دیگر برنامه های سرپرست فدراسیون بود و مقرر شد که سومین مرحله اردوی تیم ملی دارت بزرگسالان تیرماه به میزبانی استان البرز برگزار شود.
و بالاخره بازدید از سالن اختصاصی فوتبال رومیز و باشگاه نیک راه فردیس به عنوان مجهزترین خانه فوتبال رومیز کشور و گفت و گو با رجبی رییس کمیته فوتبال رومیز استان البرز پایان بخش این سفر بود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی