۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
پریچهره در مجمع عمومی هیات انجمنهای ورزشی استان البرز:
آینده ورزش متعلق به رشته های فدراسیون انجمنهای ورزشی است
1403/02/11
پریچهره در مجمع عمومی هیات انجمنهای ورزشی استان البرز:
آینده ورزش متعلق به رشته های فدراسیون انجمنهای ورزشی است
مجمع عمومی هیات انجمنهای ورزشی استان البرز روز دوشنبه 10 اردیبهشت به ریاست "نصراله پریچهره" سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،این مجمع با حضور فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز،عزیزی معاون ورزشی، حمیدرضا رضایی رییس هیات انجمنهای ورزشی استان، مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی فدراسیون، محمد محمدی مسئول تشریفات فدراسیون، معدن کن عضو هیات رییسه هیات و اعضای مجمع در سالن جلسالت اداره کل برگزار شد.
در ابتدای این نشست رضایی رییس هیات انجمنهای ورزشی گزارشی از عملکرد و فعالیتهای این هیات و بررسی تقویم ورزشی و رشته های فعال و مطرح ارائه کرد و اعلام نمود طی هماهنگی با جناب میرزاییان مدیر تیمهای ملی دارت، کرج در تیرماه میزبان سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی دارت اعزامی به مسابقات آسیایی چین تایپه خواهد بود.
سپس مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: هیات انجمنهای ورزشی کار بسیار سختی دارد و فعالیتهای این هیات با هیات های دیگر اصلا قابل مقایسه نیست و هر رشته آن به تنهایی خودش یک هیات است.
اما پریچهره سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی ضمن تقدیر از هیات منظم و پرکار استان البرز اذعان داشت: لازم است تمجید و تشکر کنم از جناب رضایی و خانوانده هیات البرز و همچنین کمیته های تحت پوشش و هیات های شهرستانی تابعه که با فعالیت خود عصای دست هیات بوده اند تا هیات انجمنهای ورزشی استان البرز در مسیر پویایی قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: فدراسیون انجمنهای ورزشی با بهره مندی از 21 انجمن و سه کمیته خانواده بزرگ و عیالواری است ولی مطمئن باشید آینده ورزش ایران متعلق به رشته های متنوع انجمنهای ورزشی است پس برای توسعه و پیشرفت این رشته ها نباید دست از تلاش برداریم.
گفتنی است در این نشست با رای اعضای مجمع علی سمیعی به عنوان عضو جدید هیات رییسه هیات انجمنهای ورزشی استان البرز انتخاب و معرفی شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی