۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
پولادگر: فدراسیون انجمنهای ورزشی یک الگوی تمام عیار برای ورزش کشور به حساب می آید
1401/04/15

پولادگر: فدراسیون انجمنهای ورزشی یک الگوی تمام عیار برای ورزش کشور به حساب می آید
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمنهای ورزشی بعدازظهر امروز(دوشنبه ۶ تیر) در سالن فارسی آکادمی ملی اامپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این مجمع به ریاست "سید محمد پولادگر" معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور "محمد علیپور" رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، "فضل الله باقر زاده" نایب ریس کمیته ملی المپیک، "نصرالله پریچهره" مدیرکل دفتر مشترک فدراسیونهای ورزشی وزارت ورزش و جوانان، حمیدرضا غزنوی نایب رییس فدراسیون، عباس ناطق نوری دبیر فدراسیون، خانم زهره طالبی نایب رییس بانوان فدراسیون به همراه روسای انجمن سپک تاکرا، کریکت، بیس بال و سافت بال، راگبی و موج سواری و نمایندگان ارگانها ‌و نهادها برگزار شد.
در ابتدای این نشست محمد علیپور گفت:فدراسیون انجمنهای ورزشی با ۲۰ انجمن و بیش از ۶۰ رشته ورزشی در هوا ، زمین ، ساحل ، سالن و دریا دارای ورزشهای متنوع و فعال است که در این رشته ها بانوان همپای اقایان در توسعه و پیشرفت گام بر می دارند که ۴ رشته در المپیک، ۸ رشته در بازیهای آسیایی و ۱۰ رشته در رقابتهای تحت پوشش ioc حضور دارند.
وی افزود: بهره مندی از ۳۳ هیات استانی، ۳۱۶ هیات شهرستان و در مجموع ۱۸۶۵ انجمن، هیات و کمیته ورزشی یک تشکل بزرگ و ویژه را در ورزش کشور به تصویر کشیده که هدفش کمک به گسترش و تعمیم ورزش در ایران و کسب موفقیت در اوردگاههای بین المللی است که در این بین از حمایتهای بی دریغ وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر و قدردانی دارم.
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی تاکید کرد:این مجموعه با این ظرفیت و حجم قطعا به اندازه ۵ یا ۶ فدراسیون فعالیت دارد و به تبع آن هیات های استانی که بازوان قدرتمند ما هستند بیش از یک هیات تلاش می کنند.
اما پولادگر با تاکید بر فعالیت چشمگیر فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: بطور قطع این مجموعه یک فدراسیون ویژه و‌خاص است که با یک همت عالی و مدیریت مدبرانه و صدالبته کمترین بودجه یک الگو در ورزش ایران به حساب می آید و لازم است از این فدراسیون پرکار و اکتیو تقدیر ویژه دلشته باشم.
وی اظهار داشت: با دستور دکتر سجادی قرار است نشست مشترک و اختصاصی با انجمنهای ورزشی داشته باشیم که قطعا این جلسه به پشتیبانی و‌حمایت قاطع از انجمنها کمک شایانی خواهد کرد.
باقرزاده نایب رییس کمیته ملی المپیک هم از مدیریت و هدایت جناب علیپور در این فدراسیون بزرگ و پرکار با این تعداد انجمن‌ که که در اکثر دنیا یک فدراسیون مستقل و مطرح هستند تقدیر و تمجید کرد.
در خلال این نشست علی خسروی نماینده سازمان ورزش شهرداری تهران هم به ارائه نقطه نظراتی در خصوص لزوم تعامل فدراسیون انجمنهای ورزشی و انجمنهای تحت پوشش با سازمان ورزش شهرداری پرداخت و اذعان داشت که این سازمان آمادگی هرگونه همکاری و حمایت از رشته های مختلف ورزشی را دارد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی