۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
با هدف توسعه برای تونیک در استان البرز برگزار شد؛
نشست مشترک روسای انجمن برای تونیک کشور و هیات انجمنهای ورزشی استان البرز
1400/09/03
با هدف توسعه برای تونیک در استان البرز برگزار شد؛
نشست مشترک روسای انجمن برای تونیک کشور و هیات انجمنهای ورزشی استان البرز
نشست مشترک روسای انجمن برای تونیک کشور و هیات انجمنهای ورزشی استان البرز با هدف توسعه برای تونیک در استان البرز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این جلسه با حضور "حمیدرضا رضایی" رییس هیات انجمنهای ورزشی استان البرز، خانم یاسمن مویدی رییس انجمن برای تونیک کشور، خانم "اودت هوسپیانس" دبیر انجمن و خانم "فتانه بهمن پور" عضو هیات رییسه انجمن و مسئول روش تمرینی "بالارو" در کرج برگزار شد.
در این مراسم رییس هیات انجمن های ورزشی استان البرز با بیان اینکه به دنبال توسعه موزون رشته های تحت پوشش این هیئت ورزشی پرمخاطب و پر رشته هستیم گفت: در این راستا طی ماه های اخیر برخی از کمیته ها را تعیین تکلیف کرده ایم و برای تونیک هم‌ دچار تغییر و تحول شده است، خانم مویدی یک چهره با سابقه در راس انجمن برای تونیک است و ایشان نقش ویژه ای در توسعه ورزش کشور داشته اند و عصاره ورزش به خصوص در حوزه بانوان محسوب می شوند.
رییس انجمن برای تونیک نیز در این مراسم با اشاره به سوابق خود در ورزش گفت: وارد کننده رشته های مختلف به ایران بوده ام و بیش از ۱۰۰ باشگاه را در سال های اخیر راه اندازی کرده ام و افتخار می کنم برای تونیک را به عنوان رشته ای ایرانی به دنیا معرفی وصادر می کنیم، امیدواریم فعالیت بیشتر این ورزش را در آموزشگاه ها، دانشگاه و باشگاه های البرز شاهد باشیم ضمن آنکه با محوریت البرز در ندامتگاه ها این رشته راه اندازی شده است و از سوی دیگر استان ها الگو برداری شده است.
مویدی با بیان اینکه رشته برای تونیک‌ مورد تایید کمیته ملی المپیک است و با تایید وزارت ورزش فدراسیون بین المللی آن با محوریت کشورمان شکل گرفته است گفت: در فرانسه و اتحادیه اروپا با اجازه ما در حال توسعه این ورزش هستند و تنها رشته ای است که خارجی ها باید از ما برای فعالیت در آن اجازه بگیرند.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء هدایایی ضمن قدردانی از سالها تلاش خانم "گیتی ناظمی" در مسئولیت کمیته برای تونیک استان البرز، خانم "شهناز فراهانی" به عنوان مسئول جدید این کمیته دراستان معرفی شد.
همچنین در بخشی ویژه از تلاش ها و زحمات چندین دهه ای خانم "یاسمن مویدی" برای توسعه ورزش در کشور از سوی هیات انجمن های ورزشی استان البرز تقدیر و تجلیل شد.



















وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی