۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
نشست پربار نایب رییس انجمن کریکت ایران با مسئولین بلند پایه شورای بین المللی کریکت
1399/12/27

نشست پربار نایب رییس انجمن کریکت ایران با مسئولین بلند پایه شورای بین المللی کریکت
اولین نشست انجمن کریکت ایران با مسئولین بلند پایه شورای بین المللی کریکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این جلسه ۲ ساعته که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، " آرمین صالحی" نایب رییس انجمن کریکت ایران حضور داشت و پیرامون حق و حقوق کریکت ایران و جایگاه کشورمان در شورای بین المللی دفاع کرد .
همچنین " امین اسلام " رییس دپارتمان توسعه کریکت شورای بین المللی کریکت ضمن تبریک به محمد علیپور به جهت سپردن سکان هدایت کریکت ایران به علی رغبتی از ایشان تشکر کرد .
در ادامه بحث ، صالحی برای دفاع از اساسنامه کریکت توضیحاتی را خاطر نشان کرد که باعث تایید ضمنی این مسئولین شد و در ادامه در مورد حمایت شورای بین المللی کریکت در بحث وسایل و ساخت اولین زمین استاندارد در ایران گفتگو شد که قرار شد این موضوع در اولین نشست شورای بین المللی کریکت مطرح گردد و همچنین مقرر شد با توضیحات ارائه شده از تیم های آقایان و بانوان ایران در رقابتهای مهم بین المللی و همچنین مربیان و داوران در دوره های آموزشی با حمایت شورای بین المللی کریکت دعوت بعمل آید .
در ادامه مقرر شد ایران در صورت تایید ریاست انجمن ایران میزبان اولین کلاس بین المللی مربیگری درجه ۲ و ۳ آسیایی شود .
همچنین "اقبال سکندر" رییس توسعه کریکت غرب آسیا از ایران برای عضویت در هیات رییسه کریکت آسیا دعوت کرد و مقرر شد ایران اقدامات لازم به جهت گرفتن اولین کرسی رسمی در کنفدراسیون آسیا را انجام دهد .
در این نشست خانم "ناتیشا" رییس دپارتمان مالی شورای بین المللی کریکت هم حضور داشت.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی