۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
نشست معارفه رسمی انجمن حقوق ورزشی؛
علیپور: ورزش کشور به انجمن حقوق ورزشی نیاز مبرم داشت/ رغبتی: تشکیل این انجمن در ورزش ایران بسیار موثر خواهد بود
1399/12/26
نشست معارفه رسمی انجمن حقوق ورزشی؛
علیپور: ورزش کشور به انجمن حقوق ورزشی نیاز مبرم داشت/ رغبتی: تشکیل این انجمن در ورزش ایران بسیار موثر خواهد بود
نشست معارفه رسمی انجمن حقوق ورزشی که بتازگی تشکیل شده و تحت پوشش فدراسیون انجمنهای ورزشی قرار گرفته بعد ازظهر دوشنبه در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این نشست با حضور محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، خانم طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان، خانم محمدیان نایب رییس بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی، ناطق نوری سرپرست دبیری فدراسیون و مسئولان انجمن حقوق ورزشی برگزار شد.
در ابتدای این نشست محمد علیپور ضمن تقدیر از وزارت ورزش و جوانان به دلیل تشکیل انجمن حقوق ورزشی گفت: به واقع ورزش ایران به داشتن چنین انجمنی نیاز مبرم و حیاتی داشت چراکه ما سالها از نبود چنین نهادی در ورزش لطمات و صدمات زیادی را شاهد بودیم و قطعا این انجمن با توسعه آموزش در این حوزه و تعامل با فدراسیونها، انجمنها، هیات های استانی و نهادهای ورزشی می تواند حامی ورزش و ورزشکاران، مربیان و مسئولان باشد.
وی تصریح کرد: در تطبیق دادن قوانین داخلی فدراسیونها با فدراسیونها و نهادهای بین المللی و همچنین دفاع از حقانیت ورزش ایران در دادگاهها و مراجع بین المللی لازم است که در حوزه حقوق ورزشی آگاه و مطلع باشیم که امیدواریم این انجمن این کمبود را پوشش دهد.
همچنین خانم طاهریان هم بر لزوم آموزش و پژوهش در حوزه حقوق ورزشی برای خانواده ورزش تاکید کرد.
دکتر آقایی نیا عضو هیات علمی دانشگاه تهران هم در سخنانی عنوان داشت که تصمیمات استراتژی فدراسیونها اگر از فیلتر انجمن حقوق ورزشی عبور کنند مشکلات در ورزش به حداقل می رسد.
اما علی رغبتی اظهار داشت: ورزش کشور سالها از نبود یک نهاد حقوقی رسمی غافل بود و مسلما تشکیل این انجمن گام مهم و بسیار موثر در ورزش ایران خواهد بود.
و بالاخره اینکه باقرنیا سرپرست انجمن حقوق ورزشی هم اذعان داشت: رسالت ما صیانت از ورزش کشور و ایجاد همگرایی در جامعه ورزش است و قطعا با بهره گیری از افراد باسابقه ، مجرب و متخصص حقوق ورزشی حامی و پشتیبان خانواده معظم ورزش خواهیم بود.
در پایان این جلسه احکام مسئولان و کمیته های این انجمن به آنها اهدا شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی