۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بازدید معاون بانوان وزارت ورزش از تمرینات تیم ملی اسکی روی آب
1399/07/19

بازدید معاون بانوان وزارت ورزش از تمرینات تیم ملی اسکی روی آب

خانم فرهادی زاد معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان و محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی از تمرینات ورزشکاران اسکی روی آب در دریاچه آزادی تهران بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون‌انجمنهای ورزشی، در این دیدار که خانم لیلا سادات محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون انجمن های ورزشی ، علیرضا مهرصادقی رئیس انجمن اسکی روی آب ، عباس ناطق نوری دبیر انجمن و سارا حیدری نایب رئیس بانوان انجمن نیز حضور داشتند بانوان و آقایان ملی پوش اسکی روی آب بخش های مختلف این رشته را به نمایش گذاشتند.
در ابتدای این مراسم محمد علیپور گزارشی از فعالیت های انجمن اسکی روی آب و نتایج درخشان ملی پوشان این رشته در مسابقات بین المللی ارائه کرد و از زحمات مهندس مهرصادقی رئیس انجمن و عباس ناطق نوری دبیر انجمن و مربیان و ورزشکاران اسکی روی آب تقدیر نمود .
سپس علیرضا مهرصادقی رئیس انجمن اسکی روی آب ضمن تشکر از حضور معاونت بانوان وزارت ورزش و ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی گزارشی از فعالیت های انجمن اسکی روی آب در بخش بانوان و آقایان ارائه داد و در ادامه عباس ناطق نوری دبیر انجمن اسکی روی آب از فعالیت های انجمن اسکی روی آب در کسب مجوز فعالیت بانوان و اعزام های بین المللی و احداث مراکز اسکی روی آب و فعالیت های باشگاه های ورزشی مطالبی را عنوان کرد.
در ادامه خانم فرهادی زاد از فعالیت انجمن اسکی روی آب به خصوص در بخش بانوان تقدیر نمود و خاطر نشان کرد که با حمایت های بیشتر وزارت ورزش و فدراسیون انجمن های ورزشی و انجمن اسکی روی آب در آینده نیز شاهد درخشش ورزشکاران اسکی روی آب در عرصه های داخلی و بین المللی باشیم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی