۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پیام تبریک محمد علیپور بمناسبت فرارسیدن عید نوروز
1398/12/29

پیام تبریک محمد علیپور بمناسبت فرارسیدن عید نوروز

رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، فرارسیدن عید سعید نوروز را به جامعه ورزش کشورمان تبریک گفت و ابراز امیدواری نمود در سال 99 در سایه حمایت مدیران و مسوولان محترم ، این فدراسیون بتواند بیش ازپیش در مسیر موفقیت حرکت کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، متن کامل این پیام به شرح ذیل است: 
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار 
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال 
حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای جامعه ورزش کشور خواهانم. خوشبختانه فدراسیون انجمنهای ورزشی در پرتو الطاف بیکران خداوند، حمایت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و تلاش و زحمات کارکنان ، مسئولان، روسای انجمنهای تحت پوشش،هیاتهای استانها، مربیان و ورزشکاران سالی پر افتخار، سرشار از پیروزی، موفقیت و سربلندی را پشت سر گذاشت. 
اوج قله این افتخارات، حضور مداوم تیمهای ملی در رقابتهای معتبر بین المللی و کسب مدالهای با ارزش، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ، برگزاری کلاسهای مختلف آموزشی در عرصه مربیگری و داوری و همچنین عنایت ویژه به سیستم استعدادیابی بود که طبق برنامه اقدام گردید. 
انشاء الله در سال 99 نیز فدراسیون انجمنهای ورزشی بتواند با حمایتهای بیدریغ مسوولان ذیربط، سربلند باشد و پرچم خوش رنگ ایران عزیز را همواره در قله های افتخار برافراشته نماید. 
از درگاه ایزد منان عزت و سربلندی و سلامتی خانواده انجمنهای ورزشی در سال جدید را خواهانم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی