۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
درخواست فدراسیون جهانی از انجمن موی تای ایران برای رفع تعلیق
1398/12/27
دانلود کنید
فدراسیون جهانی موی تای با ارسال نامه ای به انجمن موی تای ایران درخواست کرده که با تعامل و همکاری فیمابین رفع تعلیق موی تای ایران صورت پذیرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی و به نقل از انجمن موی تای ایران، در این نامه که با امضای "استفان فوکس" دبیرکل فدراسیون جهانی موی تای ارسال شده به موارد مهمی اشاره گردیده که ماحصل آن بشرح زیر است:
یکبار دیگر انتخاب جناب آقای جواد نصیری به عنوان رییس انجمن موی تای ایران و همچنین کسب موفقیت تیم ملی موی تای ایران در رقابتهای جهانی و آسیایی را تبریک می گوییم.
در ۳ سال اخیر حق عضویت ایران در ایفما (فدراسیون جهانی موی تای) پرداخت نشده و بهمین دلیل فعالیت موی تای ایران در سایت بین المللی به حالت تعلیق درامده و بسادگی مشخص است که این شرایط بخاطر این است که موی تای ایران تحت پوشش فدراسیون رزمی بود.
ولی کاملا مشهود است از زمانی که موی تای ایران به فدراسیون دیگری منتقل شده و با مدیریت جناب نصیری صاحب استقلال شده و منتطریم تحت این موقعیت ، شرایطی فراهم شود تا ۱۵ آوریل حق عضویت معوقه پرداخت و رفع تعلیق ایران رسما صورت بگیرد.
قطعا بخاطر احترام متقابل و پتانسیل بالای موی تای ایران بازهم منتظر تعاملات فیمابین و موفقیت ورزشکاران ایرانی در عرصه های مختلف تحت هدایت جناب نصیری خواهیم بود.
گفتنی است "استفان فوکس" ریاست سازمانی جهانی "ایمز" و مسئولیت نایب رییسی "گایسف" را هم عهده دار است.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی