۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان فاتح مسابقات دارت قهرمانی کشور شد
1398/08/11

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان فاتح مسابقات دارت قهرمانی کشور شد
شانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور مردان با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مجموع رده بندی تیمی همراه شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،در این رقابتها که با حضور ۳۴ تیم از ۳۰ استان کشور در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی 22 کولان سنندج برگزار شد بعد از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تیم تهران دوم شد و تیم اردبیل در جایگاه سوم ایستاد.
در فینال بخش انفرادی این رقابتها حسین اعرابی از فولاد مبارکه سپاهان همشهری خود علیرضا ایزدی را با حساب ۵ بر ۴ مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی دست یافت،امیر علی رمضانی از خراسان رضوی و سلمان شهباز پور از لرستان مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در بخش تیمی ۴ نفره فولاد مبارکه سپاهان متشکل از حسین اعرابی،علیرضا ایزدی، محمود هارونی و یدالله فروغی مقابل تیم تهران به برتری رسید و قهرمان شد،همچنین تیمهای کردستان و البرز در جایگاه سوم مشترک ایستادند.
و بالاخره در فینال رقابتهای بخش دونفره تیم دو نفره حسین اعرابی و علیرضا ایزدی از فولاد مبارکه سپاهان مقابل تیم دو نفره اردبیل به برتری دست یافت و قهرمان شد،همچنین تیمهای تهران الف و توابع تهران مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.
مراسم اختتاحیه این رقابتها با حضور حلیم شرعی دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی، کامبیز ایوب زاده رییس انجمن دارت کشور، فرهاد مبین رییس هیات انجمنهای ورزشی استان کردستان و شاهو هاشمی نسب سرپرست کمیته دارت استان برگزار شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی