۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
داود سلیانچی:
نشست رضایت بخشی با مسوولان سازمان آب منطقه ای بهبهان داشتیم
1398/08/08
داود سلیانچی:
نشست رضایت بخشی با مسوولان سازمان آب منطقه ای بهبهان داشتیم
نشست صمیمانه رییس انجمن جت اسکی وهمچنین هیات انجمنهای ورزشی استان خوزستان با رییس سازمان آب منطقه ای بهبهان و معاونین این سازمان در خصوص انعقاد تفاهم نامه و همکاریهای دوجانبه برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی ، داود سلیانچی رییس انجمن جت اسکی کشورمان دراین خصوص اظهار داشت : خوشبختانه جلسه مفیدی داشتیم و هدف این بود که بتوانیم در راه بسط و گسترش ورزشهای آبی با هم همکاری جدی داشته باشیم.

در این نشست دوستانه که خروجی خوبی هم داشت در خصوص همکاریهای دوجانبه و طرا حی بمنظور یادداشت تفاهم میان دوطرف بحث و تبادل اندیشه شد.

وی با اشاره به اینکه سدهای مارون ، آریوبرزن و شهدا در این منطقه ، بهترین فرصت برای اهداف مورد نظر است افزود: هدف ما این است که در این منطقه مستعد بتوانیم جت اسکی را بسط و گسترش بدهیم و همچنین مسابقات مهم داخلی و همچنین بین المللی را در آن برگزار کنیم. در این ر استا بحث و راهکار های خوبی صورت گرفت و مقرر شد نیما حاجی پور رییس هیات انجمنهای ورزشی استان خوزستان به عنوان مشاور ، امور مربوطه را پیگیری کند.

سلیانچی در ادامه تصریح کرد : قرار است بزودی نشستی در محل انجمن جت اسکی در تهران داشته باشیم و هم اکنون در حال طر احی مفاد تفاهم نامه هستیم تا بتوانیم در سایه همدلی و تعامل در این مسیر قدمهای موثری برداریم.

رییس انجمن جت اسکی ضمن تشکر از علاقه مندی دوستانی که در این نشست صمیمی حضور داشتند ، گفت : آقایان الماس سنایی مطلق مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد ، نیروگاه و شبکه های آبیاری و زه کشی مارون بهبهان ، محمد رمضانی مقدم مدیر محترم گردشگری ، امیر منصور صفوت مشاور ورزشی و فرهنگی ، محمد امین مکی مدیر برنامه ریزی در این جلسه حضور داشتند که جا دارد از نگاه ویژه آنان به گسترش جت اسکی و جت بت و ورزشهای مکمل در این منطقه تشکر کنم . ضمن اینکه نیما حاجی پور رییس هیات استان خوزستان و مصطفی پناه باد مسوول کمیته جت اسکی این استان نیز بمنظور راههای ایجاد گسترش این رشته پرطرفدار و مهیج در این خطه تلاش می کنند.

همچنین احسان شهرویی رییس هیات انجمنهای ورزشی شهرستان بهبهان نیز در این راه تلاشگر و علاقه مند نشان می دهد که امید است بتوانیم همگی در پرتو برنامه ریزی و تلاش همه جانبه ، گامهای موثری برداریم .

سلیانچی در پایان گفت : بهترین گزینه برای رشد وتوسعه همچنین ترغیب مردم بخصوص نسل برومند جوان به ورزشهای آبی و جت اسکی این است که بتوانیم با رعایت اصول قانون مندی و تعامل با مسوولان ذیربط به پیش برویم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی