۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
رمضانعلی دولو: رقابتهای فلوربال المپیاد امیدوار کننده بود
1398/06/20

رمضانعلی دولو: رقابتهای فلوربال المپیاد امیدوار کننده بود
رییس انجمن فلوربال با تاکید بر اینکه در رقابتهای اخیر این رشته در چارچوب المپیاد استعدادهای برتر 37 بازیکن آتیه دار شناسایی شدند ، گفت : نگاه جدی به جوانگرایی هدف اصلی است و در این راستا بنا داریم سال آینده جوانان مستعد را به رقابتهای زیر 19 سال آسیا اعزام کنیم .
رمضانعلی دولو در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب افزود: باید از حمایت رییس فدراسیون و تلاش یاسر سلیم بهرامی رییس هیات انجمنهای ورزشی استان مازندران در میزبانی خوب رقابتهای فلوربال المپیاد تشکر کنم . خوشبختانه مسابقات از سطح کیفی خوبی برخورد ار بود و از بین ورزشکاران مستعد از 10 استان کشور ، 37 بازیکن آتیه دار را در نظر گرفتیم و در نظرداریم آنها را برای حضور در اردوی آمادگی در شهرستان فریدون کنار ، دعوت کنیم .
وی افزود : همچنین در این رقابتها ازشش داور استفاده کردیم که نشان دادند انگیزه بالایی دارند . برای ارتقای سطح دانش و تجارب این داوران و دیگر داوران کشور ، کلاس پیشرفته و بین المللی در استان مازندران خواهیم داشت که قرار است مدرسین جهانی به این منظور آبانماه به کشورمان سفر کنند . انجمن فلوربال به مقوله اموزش حساس است و ما در این راستا ، با فدراسیون جهانی ارتباط داریم و هدف این است که داوران تلاشگر کشورمان شر ایط مناسب تری داشته باشند که قطعا کلاس یادشده می تواند در این زمینه کارساز واقع شود.
رییس انجمن فلوربال در ادامه اضافه کرد : در شش ماهه دوم همچنین قصد داریم مسابقات زیر 19 سال قهرمانی کشور را با جدیت برگزار کنیم و بهترینها را مدنظر داشته باشیم تا سال 2020 بتوانیم از آنها در مسابقات آسیایی سنگاپور استفاده کنیم . این مهم سرلوحه کارماست و تلاش می کنیم با بها دادن به نسل جوان و آتیه دار ، بتوانیم پشتوانه های اکتیوی را برای آینده تیم ملی تربیت کنیم .
برگزاری مسابقات بزرگسالان کشور در آذرماه امسال در زنجان و انتخاب بهترینها برای شرکت در مسابقات آسیایی بانکوک ( اسفند 98 ) نیزمدنظر است و در این راه برنامه ریزی خوبی را تدارک دیده ایم .
وی افزود : یکی دیگر از برنامه های مهم ما در شش ماهه دوم سال جاری ، تقسیم بندی کمیته های استانی به هفت قطب متوازن است که سرگروه استانها شامل آذربایجان شرقی ، زنجان ، خراسان رضوی ، مازندران ، تهران ، کردستان و قم خواهند بود .
با این برنامه راحت تر می توان به هدف رسید و مسیر را برای بالندگی فلوربال هموار کرد که کارها طبق برنامه از پیش تعیین شده به پیش خواهد رفت که قطعا در این راه تعامل میان انجمن با هیات ها و کمیته فلوربال استانها تضمین کننده این مهم خواهد بود.
وی دعوت از روسای فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا به ایران بمنظور تعامل بیشتر با این دو نهاد بین المللی ،؛ نگاه ویژه و پشتوانه سازی در رده بانوان ، تامین لوازم فلوربال با حمایت فدراسیون انجمنهای ورزشی و فدراسیون جهانی ، نظارت جدی بر عملکرد استانها را از دیگر برنامه های مهم این انجمن در آینده قلمداد کرد .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی