۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
طی مراسمی در خانه دارت استان تهران
از برترین های دارت پایتخت تجلیل شد
1397/12/27
طی مراسمی در خانه دارت استان تهران
از برترین های دارت پایتخت تجلیل شد
طی مراسمی که در خانه دارت استان تهران برگزار شد از برترین های دارت پایتخت تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این مراسم با حضور یحیی دادویی مقدم رییس هیات انجمنهای ورزشی استان تهران، مهندس مهدی میرزاییان رییس امور دارت استانهای کشور، مهدی شایسته رییس کمیته دارت استان تهران و سرمربی تیم ملی دارت بزرگسالان ایران، محمدرضا فراهانی دبیر کمیته دارت استان تهران، سید فتی از مسئولان مجموعه ورزشی شهید کشوری، حمیدرضا مومنی سرمربی تیم ملی جوانان،مازیار موسوی رییس کمیته فنی انجمن دارت کشور، خانم وجیهه عربی عضو کمیته فنی و مدرس رسمی انجمن دارت ایران،پژمان وثوق و مهدی سلیمی اعضای کمیته برگزاری مسابقات انجمن و کلیه اعضا و زیر مجموعه کمیته دارت استان حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم مهدی شایسته ضمن خوشامدگویی به حاضرین چکیده ای از فعالیتهای انجام گرفته دارت استان تهران در سال 97 را برای حاضرین تشریح کرد و از کلیه اعضای کمیته دارت تهران تقدیر و تشکر نمود.
سپس مهدی میرزاییان با تمجید از فعالیتهای صورت گرفته در کمیته دارت استان تهران گفت: به واقع دارت تهران با بهره گیری از نیروهای توانمند و خبره و با مدیریت مهدی شایسته هم در بعد توسعه همگانی و هم در ارتقای قهرمانی گامهای موثری برداشته و در اینراه لازم است از حمایتهای فدراسیون انجمنهای ورزشی، هیات انجمنهای ورزشی استان تهران و انجمن دارت کشور تقدیر کرد.
همچنین دادویی مقدم طی سخنانی اظهار داشت: هیات تهران 20 کمیته فعال را تحت پوشش دارد ولی به واقع کمیته دارت استان تهران یکی از کمیته های برتر و اکتیو ما است که تعامل بسیار نزدیکی با هیات انجمنهای ورزشی تهران دارد و جا دارد از زحمات بی شائبه مسدولان و مجموعه این کمیته ساعی و فعال تمجید کنیم.
در ادامه محمدرضا فراهانی دبیر کمیته دارت استان تهران هم طی اظهاراتی از تلاش گسترده اعضای کمیته دارت تهران تقدیر کرد و بر لزوم حفظ تعامل و همبستگی در این کمیته کوشا تاکید نمود.
در ادامه این مراسم از برترین های کمیته دارت استان تهران به شرح زیر تجلیل شد:
برترینهای بخش جوانان پسران:
بهترین بازیکن:مهرداد سیفی/پدیده: پیام کلانتری/ کم سن ترین بازیکن: بردیا شاه زمانیان
برترینهای بخش بانوان بزرگسال:
بهترین بازیکن: مژگان رحمانی/ پدیده: منا فرهنگ/ بازیکن اخلاق:مریم احمد لو
برترینهای بخش آقایان بزرگسال:
بهترین بازیکن:محمد مهدی دهقان / پدیده: علی شبانی/ بازیکن اخلاق:مهدی شریف پور/باسابقه ترین بازیکن: جمشید دینکانی
همچنین از کامبیز ایوب زاده رییس انجمن دارت کشور، علی بساطی به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان، سرکار خانم شیرودی رییس مجموعه ورزشی شهید کشوری ، نادر قهاریان مدیر گروه دارت ایران زمین و کلیه مسئولان کمیته های زیر مجموعه دارت تهران تجلیل به عمل آمد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی