۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
محسن قهرمانی :
نگاه ویژه به شهرستانها در اولویت است
1397/10/16
دانلود کنید

محسن قهرمانی رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان خراسان رضوی در جریان بازدید از امکانات ورزشی شهرستان کلات تاکید کرد که نگاه ویژه به شهرستانها در اولویت برنامه های این هیات بشمار می رود.
به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی، محسن قهرماني، رییس هیات استان گفت: توسعه و پیشرفت رشته های انجمن های ورزشی در شهرستان ها، از اهداف اولیه ماست که این امر با کمک هیات رییسه و روسای ورزش ادارات ورزش و جوانان و روسای هیاتهای انجمن های ورزشی شهرستان ها محقق شده و در حال حاضر ۲۰ شهرستان فعال داریم. 
وی در ادامه افزود: با همین هدف، امروز از سه سد چهچه -قره تیکان وزاوین و دو روستای قله زو و آق داش در شهرستان کلات بازدید کردیم و طی صحبت با آقای شهنازی رییس ورزش و جوانان کلات به نتایج خوبی از جمله فعال کردن چند رشته ورزشی زیر مجموعه و تمرین ورزشکاران رشته ورزشهای هوایی در منطقه خوش آب و هوای کلات میباشد. 
وی ضمن اشاره به پنانسیل خوب و غنی بودن‌شهرستان کلات از منابع آبی گفت: چند رشته آبی این هیات از جمله موج سواری و جت اسکی میتواند در کلات پایگاه استعدادیابی خوبی داشته باشد. 
قهرمانی همچنین افزود: کلات شهر بسیار زیبایی است و امیدوارم به این شهرستان محروم‌رسیدگی شود. وی در پایان از زحمات رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی