۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
نشست هیات رییسه انجمنهای ورزشی خراسان رضوی
1397/10/05

نشست هیات رییسه انجمنهای ورزشی خراسان رضوی

نشست هیات رییسه هیات انجمنهای ورزشی استان خراسان رضوی و روسا ونواب کمیته های این هیات برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی هیات انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی، در ابتدای این نشست که به منظور هم انديشي و تبادل نظر مسئولین هیات استانی با روسا نواب رييس و دبيران کمیته های هیات انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی برگزار شد، هانیه امانی نايب رییس هیات استان ضمن تشکر از حضور دست اندرکاران و مسئولین کمیته ها گفت : بی شک موفقیت های هیات استان حاصل تلاش تک تک عزیزان بوده و با تلاش بیشتر می‌توانیم به دستاوردهای بزرگتری در سطح کشور برسیم.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم پس از المپياد استعداد هاي برتر کشور گام های بلندی در جهت استعدادیابی و تزریق ورزشکاران جوان به بدنه کمیته ها برداریم.
امانی در ادامه تصریح کرد: باید با آموزش و پرورش ارتباط بگیریم و رشته های مختلف را از طریق مدارس و آموزش و پروش معرفی کرده و استعدادهای درخشان را شناسایی کنیم.
در ادامه محسن قهرماني ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های اعضای خانواده هیات استان، کسب رتبه اول کشور نتیجه تلاش جمعی و کار گروهی تک تک اعضا دانست.
وی سپس به ارائه گزارش مالی پرداخت و گفت در سال 96 برخی کمیته ها همچون سافتبال و بیس بال با تمام وجود و شرایط سخت به کمک ما آمده اند که جای قدردانی دارد. خواهشی که از کمیته ها داریم این است که مسائل مالی را زیر نظر هیات استان انجام دهند.
رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان خراسان رضوی همچنین به ارائه نقطه نظرات فتاحی، رئیس اداره ورزش و جوانان استان پرداخت و گفت:
مهمترین چیزی که ایشان اشاره داشتند این بود که کسانی به عنوان مسئولین کمیته ها انتخاب شوند که بتوانند آورده مالی داشته باشند. عليپور رييس فدراسيون نیز همین نظر دارد و این معضل بزرگی است که که کمیته ها ردیف بودجه خاصی ندارند.
و همچنین خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های مربیگری و داوری یکی دیگر از موارد مهمی است که کمیته های ما در آن ها ضعیف ظاهر می‌شوند که کم کاری از رئیس کمیته میباشد. در برخی رشته ها اصلا آینده نگری وجود ندارد. خداراشکر که برخی کمیته ها همچون دارت، بیس‌بال و راگبی به استعدادیابی روی آورده اند.
وی همچنین شهرستان ها را یکی از نقاط قوت هیات استان دانست و گفت : از اتفاقات خوب این روزها راه اندازی ورزش کریکت در شهرستان مه ولات و همچینن فوتبال رومیز شهرستان کاشمر است که بسیار جای خوشحالی دارد. سایر شهرستان ها نیز به زودی در یک رشته به صورت اختصاصی فعالیت خواهند کرد و تبدیل به قطب آن کمیته خواهند شد. هرچند سایر کمیته ها نیز به فعالیت خواهند پرداخت.
قهرمانی در پایان گفت: اگر نیاز به رقم زدن اتفاق بزرگی داریم باید از خودمان شروع کنیم و از تمام توان خود در جهت پیشرفت اهداف و چشم اندازهای هیات استان استفاده کنیم.
در پایان این مراسم از مسئولین کمیته ها با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی