۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
نشست علیپور با مسئولان فدراسیون کارگری
1397/10/05

نشست علیپور با مسئولان فدراسیون کارگری

محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی طی نشستی با مسئولان فدراسیون ورزش کارگری دیدار و گفت و گو کرد و بر همکاریهای دوجانبه تاکید نمود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،در این نشست محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی ، جواد رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری، مجید احتشام زاده معاون فنی و ورزشی، مجید ندیری مشاور، علی سلطانپور مسئول انجمن کمیته های ورزشی و جواد گلپرور مشاور عالی این فدراسیون حضور داشتند.
دراین نشست رییس فدراسیون ورزش کارگری چکیده ای از فعالیتهای این فدرسیون و تعامل با فدراسیونهای مختلف را ارائه کرد و ابراز علاقه نمود که شرایطی فراهم شود تا رشته های تحت پوشش فدراسیون انجمنهای ورزشی بتوانند در حوزه کارگری هم فعالیت مستمر داشته باشند.
همچنین محمد علیپور ضمن تقدیر از دیدگاه مسئولان فدراسیون ورزش کارگری از همکاری با این فدراسیون پرتلاش استقبال کرد و بر لزوم فعالیت انجمنهای تحت پوشش در حوزه کارگری تاکید جدی داشت.
در این جلسه طرفین در جهت همکاریهای دوجانبه و تحت پوشش قرار گرفتن رشته های فدراسیون انجمنهای ورزشی در فدراسیون کارگری به تفاهم رسیدند و مقرر شد در آینده ای نزدیک مفاد این نشست به تصویب نهایی رسیده و اجرایی شود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی