۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سلاطی: رشد فزاینده ای داشته ایم
1397/10/02
دانلود کنید

رییس هیات انجمن های ورزشی استان لرستان از اهتمام ویژه این هیات جهت ارتقا چشمگیر شاخص های عملکردی این مجموعه در ارزیابی های اداره کل ورزش و جوانان و سطوح مختلف عملکردی هیات انجمن های ورزشی استان خبر داد.

مهدی سلاطی با اعلام این خبر گفت: در دیدار مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان با روسای هیات های ورزشی استان لرستان، دکتر عزیزپور مدیر کل ورزش و جوانان استان بر ارتقا چشمگیر و مطلوب رتبه شاخص های عملکردی هیات انجمن های ورزشی استان لرستان تاکید کرد.

وی ادامه داد: هیات انجمن های ورزشی استان لرستان سال گذشته در زمینه شاخص های ارزیابی عملکرد هیات های استان بعنوان یکی از بهترین
ریس هیات انجمن های ورزشی استان تاکید کرد : هیات انجمن های ورزشی استان لرستان توانسته است در سال جاری کلیه شاخص های حوزه ارزیابی عملکرد این هیات را بهبود و ارتقا بخشد به نحوی که این رشد مورد تایید مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاونین این مجموعه قرار گرفته است.

سلاطی با بیان این که در این جلسه شاخص های ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی در سال 97 اعلام شد، گفت: شاخص هایی از قبیل ورزشکاران سازمان یافته، اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری، تعداد دعوت شدگان به اردوهای تیم ملی و ...در زمره شاخص های ارزیابی عملکرد هیات ها قرار دارد.

وی افزود: در این جلسه همچنین گزارش وضعیت ثبت اطلاعات هیات های ورزشی در سامانه سیما نیز مورد بررسی قرار گرفت و از سوی مسول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان شد که هیات انجمن های ورزشی استان از جمله هیات هایی است که در این زمینه دارای وضعیت مطلوب و به روز است.

رییس هیات انجمن های ورزشی استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملکرد برخی هیات های شهرستانی نیز گفت: نواقصی در کادر هیات استان و عملکرد برخی هیات های شهرستانی وجود دارد و طی صحبت هایی که با روسای ادارات ورزش و جوانان چند شهرستان انجام شده ، جهت رفع این نقص و ارتقا عملکرد در این زمینه نیز روسای هیات شهرستانهای غیرفعال کنار گذاشته خواهند شد و تغییراتی در بدنه هیات انجام خواهد شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی