۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آذربایجان شرقی میزبان دوره مربيگری و داوری اسپوکس
1397/08/22

آذربایجان شرقی میزبان دوره مربيگری و داوری اسپوکس
دوره آموزش داوری و مربیگری اسپوکس ویژه آقایان و بانوان آذر ماه سال جاری در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، سعید رنجبر پرنیاء رئیس کمیته اسپوکس استان آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌های آتی کمیته اسپوکس استان برای توسعه این رشته ورزشی اظهار کرد: کمیته اسپوکس آذربایجان شرقی توجه ویژه‌ای به بخش آموزش داشته و دراین راستا در نظر دارد با هماهنگی هیات انجمن‌های ورزشی استان و همکاری انجمن اسپوکس کشور دوره‌ داوری و مربیگری درجه 3 اسپوکس در بخش آقایان و بانوان برگزار کند.
وی افزود: حداقل سن افراد متقاضی شرکت در دوره داوری و مربیگری 20 سال است که علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند برای ثبت نام به محل دفتر کمیته اسپوکس استان در مجموعه ورزشی شش هزار نفری پور شریفی تبریز مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن همراه 09147852117 تماس حاصل فرمایند.
رئیس کمیته اسپوکس استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان و دانشجویان ترم آخر رشته تربیت‌بدنی برای شرکت در دوره مربیگری و داوری اسپوکس نیازی به ارائه مدرک مربی‌گری عمومی درجه سه ندارند.
رنجبر بیان کرد: در این دوره فلسفه پیدایش و تاریخچه ورزش اسپوکس، معرفی و آشنایی با ابزارها و ماده‌های ورزشـی اسپوکس، قوانین مسابقات ماده‌های مختلف ورزشی، استانداردهای فنی موجود تشریح و تدریس قوانین کامل داوری و آزمون دوره‌های عملی مربیگری و داوری از مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره‌ آموزشی خواهد بود.
وی برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری را بستر مناسبی برای توسعه این ورزش عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری این دوره‌های آموزشی بتوانیم گامی مؤثر در راستای توسعه ورزش اسپوکس در سطح استان برداریم.
رئیس کمیته اسپوکس استان آذربایجان شرقی افزود: کمیته اسپوکس آذربایجان شرقی با حمایت هیات انجمن‌های ورزشی استان اولین باری است که این دوره‌ها را برگزار می‌کند که حضور محمدرضا هاشم پور پاشاکی بنیانگذار و رئیس انجمن اسپوکس کشور به عنوان مدرس در این دوره، ارزش و اعتبار این کلاس‌ها را مضاعف خواهد کرد.
رنجبر اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته کلاس‌ها در دو بخش عملی و تئوری در نیمه دوم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و به افراد قبول شده در این کلاس‌ها گواهینامه‌های مربیگری و داوری درجه سه از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی اهدا می‌شود.
وی در پایان به اهداف برگزاری این دوره‌ها نیز اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این کلاس‌ها آشنایی هر چه بیشتر ورزشکاران وعلاقه مندان آقا و خانم با آخرین تکنیک‌ها و قوانین و مقررات این رشته و ارتقای روزافزون سطح دانش مربیان است.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی