۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان هرمزگان:
تعامل با کمیته های استانی و انجمنها عامل موفقیت ماست/ 14 رشته در 11 شهرستان فعالیت جدی دارند
1397/08/15
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان هرمزگان:
تعامل با کمیته های استانی و انجمنها عامل موفقیت ماست/ 14 رشته در 11 شهرستان فعالیت جدی دارند
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان هرمزگان ضمن تقدیر از حمایت مسوولان ذیربط اغز جمله محمد علیپور تصریح کرد : تعامل ما با کمیته های تحت پوشش عامل موفقیت ما در سالهای اخیر بویژه سالجاری بوده و سروسامان دادن 14 رشته در 11 شهرستان در پرتو همین همدلی رقم خورده است .
بختیار صالحی در گفت وگویی اختصاصی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی ضمن بیان این مطلب اضافه کرد : با جلسات مختلف و تبادل اندیشه با مسوولان کمیته ها و حمایت روسای انجمنها، رشته های مختلف را در شهرهای تابعه استان هرمزگان برگزار می کنیم که هم آقایان و هم بانوان در آن مشارکت جدی دارند . ضمن اینکه برای سطح ارتقا دانش مربیان و داوران ، به آیتم آموزش نیز حساس هستیم و آن را در اولویت قرار داده و می دهیم .
وی در ادامه گفت: بتازگی مسابقات دارت بانوان و آقایان برگزار شد تا بهترینها برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در آبادان حضور یابند. همچنین تیم های سپک تاکرا و راگبی استان برای حضور در المپیاد کشوری آماده می شوند.
ضمن اینکه بنا داریم مسابقات قهرمانی کشور در رشته های جت اسکی ، الکترونیک و هوایی را میزبانی کنیم و برای این منظور برنامه ریزیهای لازم صورت گرفته و خواهد گرفت .
صالحی با تاکید بر اینکه ورزشکاران استان در رشته های آبی ، هوایی و دیگر رشته ها فعالیت دارند ، اظهار داشت : هدف ما از برگزاری مسابقات استانی و میزبانی رقابتهای مهم قهرمانی کشور ، بالندگی این رشته ها و همچنین ارتقا آمادگی ورزشکاران مستعد هرمزگان است و طبعا در این مسیر نیاز به حمایت بیش از پیش مسوولان داریم .
رییس هیات انجمن های ورزشی استان هرمزگان گفت : در هفته تربیت بدنی و ورزش دو برنامه خوب در ورزشهای هوایی در بندرعباس و قشم داشتیم. ضمنا مقرر کرده ایم در صورت برگزاری مسابقات هوایی در شهرهای تابعه استان ، هزینه های آن را متقبل خواهیم شد.
صالحی در پایان تصریح کرد : 600 ورزشکار ساماندهی شده در رشته های فعال داریم و با توجه به وجود دریا ، عنایت خاصی با ورزشهای آبی نیز می شود که امید می رود بتوانیم در راه بسط و گسترش رشته های تحت پوشش و ترغیب جوانان بالنده به سمت ورزش بیش ازپیش اهتمام کنیم .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی