۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
عابدی:8 رشته و 16 شهرستان فعال داریم
1397/08/09

عابدی:8 رشته و 16 شهرستان فعال داریم

رییس هیات انجمنهای ورزشی استان آذربایجان غربی گفت: 6 رشته ورزشی در قالب 16 شهرستان در هر دو بخش آقایان و بانوان در سطح استان فعال هستند.
"روح الله عابدی" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی، با اعلام این خبر اذعان داشت:ما در رشته های دارت، فوتبال رومیز، بازیهای رایانه ای، سپک تاکرا، راگبی ،پاراگلایدر ، طناب کشی و کیک بوکسینگ واکو فعالیت داریم که در این بین هر 16 شهرستان تابعه به تناوب رشته های تحت پوشش را مدیریت می کنند.
وی در خصوص امکانات و سرانه ورزشی این هیات اظهار داشت:ما یک سالن اختصاصی در اختیار داریم که رشته هایی مثل دارت و فوتبال رومیز در این مکان فعالیت خود را انجام می دهند و البته از نهادهایی مثل شهرداری امکانات و فضای ورزشی می گیریم تا ورزشهای های مختلف بتوانند تمرینات و مسابقات خود را برگزار کنند.
عابدی تصریح کرد:همانطور که می دانید آذربایجان غربی در رشته های پروازی شرایط خوبی دارد و همه ساله میزبان مسابقات بین المللی پاراگلایدر و پاراموتور است و خلبانان در دو سایت پروازی "سیلوانا" و "کوه سیر" فعالیت می کنند، ضمن اینکه رشته ای مثل راگبی اغلب در استادیوم "باکری" ارومیه به تمرین می پردازد.
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان آذربایجان غربی در خصوص فعالیت بانوان گفت: بانوان ورزشکار ما در تمامی رشته ها حتی رشته های پروازی فعالیت مستمر دارند و اتفاقا خلبانان خوبی در حوزه بانوان داریم که حتی در رقابتهای بین المللی هم شرکت می کنند که صاحب عنوان هم هستند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی