۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
برگزاری مرحله هفتم اردوی آماده سازی تیم ملی دارت بزرگسالان در سبزوار
1397/07/01

برگزاری مرحله هفتم اردوی آماده سازی تیم ملی دارت بزرگسالان در سبزوار
مرحله هفتم اردوی آماده سازی تیم ملی دارت بزرگسالان با حضور 7 بازیکن در دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این اردو که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، ملی پوشان تحت هدایت "مهدی شایسته" به عنوان سرمربی ، مازیار موسوی و وجیهه عربی به عنوان مربی و همچنین دکتر محمدرضا شهابی به عنوان روانشناس تیم ملی، تمرینات آماده سازی خود را به مدت 4 روز و متناسب با رقابت با حریفان آسیایی برگزار کردند.
از برنامه های جانبی این اردو که برای تقویت ذهنی دارترهای ملی پوش در نظر گرفته شد می توان به تمرینات ورزش یوگا و کلاس های ذهن آگاهی اشاره کرد که تاثیر مثبتی در روند رو به رشد اردونشینان داشت.
تمرینات تخصصی یوگا تحت هدایت خانم دکتر امینی مربی بین المللی یوگا و کلاسهای ذهن آگاهی هم با تدریس استاد "محسن تصدیقی" برگزار شد.
در این اردوعلیرضا ایزدی از استان اصفهان،داریوش خورشیدی و شاهین حسینی از استان فارس،محمد مهدی دهقان ومژگان رحمانی از استان تهران،مهشاد عوض زاده از استان سمنان به همراه محمد هارونی از اصفهان که اخیرا رکورد ناین دارت کشور را به ثبت رساند، حضور داشتند.
گفتنی است "کامبیز ایوب زاده" رییس انجمن دارت کشور در این اردو حضور داشت و از نزدیک شاهد آماده سازی تیم ملی دارت بزرگسالان بود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی