۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
حضور علیرضا رستمی در نشست آسیایی موج سواری
1397/06/31

حضور علیرضا رستمی در نشست آسیایی موج سواری
نشست آسیایی موج سواری با شرکت نمایندگان این قاره در شهر تاهارا ژاپن و همزمان با برگزاری مسابقات جهانی این رشته برگزار شدکه علیرضا رستمی رییس انجمن موج سواری کشورمان نیز در آن حضور داشت .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، در این جلسه که پس از نشست جهانی برگزار شد ،مقرر گردید در جریان مسابقات آتی جهانی در چین ، انتخابات ریاست کنفدراسیون آسیا برگزار شود.
همچنین نمایندگان کشورهای آُسیایی در این نشست تصویب کردند که مسابقات آسیایی موج سواری نیز برگزار شود که محل و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد .
لازم بذکر است مسابقات موج سواری قهرمانی جهان که در شهر تاهارا ژاپن جریان دارد با نخستین تجربه دوملی پوش اعزامی کشورمان همراه بود و طی آن سالار قیصری و عبدالرزاق بلوچی برابر رقبای جهانی خود رقابت کردند.
این دو ورزشکار اعزامی با رقبایی از انگلیس ، گواتمالا ، استرالیا مسابقه دادند و علیرضا رستمی رییس انجمن موج سواری بعنوان مربی آنها را هدایت می کرد .
رستمی در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی گفت : نخستین تجربه ما در این مسابقات بسیار آموزنده بود و درسهای گرانبهایی از آن آموختیم . ملی پوشان ما نمایش خوبی داشتند وهرچند که نتوانستند به مراحل برتر راه یابند اما تجربه خوبی را کسب کردند.
در رقابتهای جهانی تاهارا تیم های قدری مثل ژاپن ، استرالیا ، آلمان ، فرانسه ، ایتالیا ، کانادا و کره جنوبی حضور دارند و سطح کیفی مسابقات واقعا بالاست .
وی در خصوص حضورش در اجلاس جهانی موج سواری گفت : این نشست در تاهارا برگزار شد که طی آن فرناندو آگوئرا از آرژانتین طبق رای گیری مجددا در سمت ریاست فدراسیون جهانی ابقا شد و نواب و دبیران این فدراسیون نیز دوباره در سمت های خود ماندنی شدند.
رییس انجمن موج سواری ادامه داد : در این نشست از تلاش انجمن موج سواری ایران برای بسط و گسترش این رشته مهیج و پرطرفدار که بتازگی به عضویت فدراسیون جهانی درآمده تقدیر بعمل آمد . ضمنا مقرر شد سال آینده مسابقات ورودی المپیک 2020 برگزار شود که هنوز میزبان آن تعیین نشده و طبعا برای آنکه بتوانیم در این رقابتها حضوری فعال داشته باشیم نیاز به حمایت مسوولان داریم و بنظر می رسد که نیاز مبرم به یک مربی حاذق خارجی داشته باشیم .

رستمی اضافه کرد : اجلاس آسیایی موج سواری نیز در شهر تاهارا برگزار و تصمیمات مهمی در آن اتخاذ شد و مقرر گردید رقابتهای این قاره به شکل منظم برگزار شود .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی