۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
مجمع سالیانه هیات انجمن های ورزشی استان لرستان’
حلیم شرعی : تلفیق دانش و تجربه حائز اهمیت است
1397/05/30
دانلود کنید
دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور در دومین مجمع سالیانه هیات انجمن های ورزشی استان لرستان گفت: اعضای هیات انجمن های ورزشی استان دارای دانش و تجربه مناسب هستند و این امر یک نقطه قوت برای این هیات محسوب می شود.
حلیم شرعی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود باید در بخش ورزش با سایر دستگاه ها و آیتم ها همکاری کنیم و تلفیق دانش و تجربه موجود در هیات انجمن های ورزشی در این زمینه کمک شایانی به پیشبرد برنامه های این هیات خواهد کرد.
وی ادامه داد: ایجاد بانک اطلاعاتی ورزشکاران، برگزاری دوره های آموزشی هدفمند و برگزاری مسابقات استانی باید در دستور کار هیات قرار بگیرد هرچند که اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده است.
دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور بر ضرورت ثبت سایت های ورزش های هوایی استان گفت: برای رفع این مشکل باید به صورت جدی پیگیری کرد و مسائل اداری و حقوقی آن را برطرف نمود و در این زمینه نیز فدراسیون انجمن های ورزشی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
براساس این گزارش علی کریمی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان نیز در این مراسم گفت : هیات انجمن های ورزشی استان در سالهای اخیر از نظر رشد شاخص ها و افزایش سطح کمی و کیفی عملکرد بسیار مطلوبی داشته است .
وی با تاکید بر اینکه این هیات توانسته به برنامه های هدف گذاری شده و شاخص ها ی تعیین شده دست یابد ، افزود:خوشبختانه عملکرد این هیات هم در شهرستانها و هم در بخش ها نیز افزایش یافته که این جای تقدیر دارد .
همچنین مهدی سلاطی رییس هیات انجمنهای ورزشی این استان نیز ضمن ارایه گزارشی از برنامه های انجام شده و در دست اقدام و نمودار پیشرفت محسوس در این هیات طی سالهای اخیر اظهار داشت : خانه فوتبال رومیز استان لرستان بزودی راه اندازی و فعال می شود ، علاو بر این در زمینه توسه ورزش در شهرستانها نیز ما بنا داریم که در شهرستان رومشگان نیز هیات انجمن های ورزشی دایر کنیم . ضمنا فعالیت های در شهرستان زاغه آغاز شده و در شاهیوند نیز بزودی استارت لازم خواهد خورد .
وی ادامه داد : تلاش داریم که سقف ورزشکاران بیمه شده در سالجاری به 1000 نفر برسد .ضمن اینکه در بخش آموزش و مسابقات استانی در رشته های مختلف فعال هستیم و این دو مقوله دراولویت برنامه ها بشمار می روند و فعال تر از همیشه به پیش می رویم .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی