۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
درخشش گیلانی ها در اسپوکس قهرمانی کشور
1397/05/29
دانلود کنید

مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جهت انتخاب نفرات برتر برای حضور در اولین دوره مسابقات قهرماتی آسیا با برتری گیلان در هر دوبخش آقایان و بانوان همراه شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،این رقابتها با حضور ۲۹۵ ورزشکار(۱۵۶ نفر در بانوان و ۱۳۹ نفر در آقایان) از ۱۳ استان کشور در دو بخش "آکیناکه" و آ"کیناکه دوبل" و در هفت رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان، پیشکسوتان A و پیشکسوتان B به مدت سه روز در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد. 
در بخش آقایان تیم گیلان با کسب ۶ مدال طلا، ۲ نقره و ۹ برنز به عنوان قهرمانی دست یافت، مازندران با ۴ نشان طلا، ۴ نقره و ۷ برنز در ردیف دوم ایستاد و اصفهان با ۳ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز سوم شد. 
اما در بخش بانوان تیم گیلان با کسب ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۶ برنز به عنوان نخست دست یافت،قزوین با ۲ نشان طلا، ۳ نقره و ۶ برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و اصفهان با ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز در رده سوم ایستاد. 
گفتنی است‌نفرات‌برتر این رقابتها برای حضور در اردوی تیم ملی جهت شرکت در اولین دوره مسابقات اسپوکس قهرمانی آسیا که آبانماه برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی