۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تیمهای ملی سپک تاکرا و پاراگلایدر عازم اندونزی شدند
1397/05/23

تیمهای ملی سپک تاکرا و پاراگلایدر عازم اندونزی شدند

تیمهای ملی سپک تاکرا و پاراگلایدر کشورمان برای حضور در بازیهای آسیایی 2018 ساعت 22 دوشنبه شب از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) عازم اندونزی شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،تیم ملی سپک تاکرا با حضور 13 بازیکن به نامهای وحید ملکی، وحید ابراهیمی، فرشاد کایکانی، سینا رضایی، رامین رامندی، امید حسنی، حمیدرضا گروه ای، محمد صفایی، مرتضی مقدم، ناصر پنق، احسان امان بای، امیر خانی و مهرداد جعفری با هدایت محمد مرادی به عنوان سرمربی در این رقابتها شرکت خواهد کرد.
تیم ملی سپک تاکرای ایران در بخش چهار نفره (کواد) در گروه دوم و با تیم‌های سنگاپور، ویتنام، نپال و پاکستان هم گروه شده است .
در قرعه کشی بخش ایونت این رشته نیز تیم ملی ایران با کشورهای اندونزی و هندوستان در یک گروه قرار گرفت .
همچنین به دعوت رسمی کمیته برگزاری این رقابتها ، علی فولادی دبیر و یلدا قاسمی نایب رییس بانوان انجمن سپک تاکرا به عنوان اعضای کمیته فنی ومهدی منظری به عنوان داور در بازیهای آسیایی جاکارتا حضور خواهند یافت .
گفتنی است رقابتهای سپک تاکرا در شهر پالمبانگ برگزار خواهد شد.
اما تیم ملی سه نفره پاراگلایدر کشورمان شامل علیرضا عمیدی، محمود شیرازی نیا و حسین عباسقلی زاده و با هدایت محمد رازقی در بازیهای آسیایی شرکت خواهد کرد.
مسابقات پاراگلایدر در بازیهای آسیایی از روز پنج شنبه 25 مرداد در منطقه "جاوه غربی" آغاز می شود و ملی پوشان کشورمان در بخش انفرادی رشته فرود دقت به مصاف رقبای خود می روند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی