۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
با برگزاری مراسم تودیع و معارفه
"حلیم شرعی" دبیر جدید فدراسیون انجمنهای ورزشی شد
1397/04/26
با برگزاری مراسم تودیع و معارفه
"حلیم شرعی" دبیر جدید فدراسیون انجمنهای ورزشی شد
با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، "حلیم شرعی" به عنوان دبیر جدید فدراسیون انجمنهای ورزشی انتخاب و معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،در این مراسم که با حضور "محمد علیپور" رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی و پرسنل این فدراسیون برگزار شد،وی ضمن تقدیر از زحمات "دلداده مهربان" سرپرست دبیری فدراسیون، "حلیم شرعی" را رسما به عنوان دبیر جدید فدراسیون انجمنهای ورزشی معرفی کرد.
علیپور همچنین گفت: سال 97 سال پرکار و سختی برای ما خواهد بود چراکه علاوه بر حضور رشته های سپک تاکرا و پاراگلایدر در بازیهای آسیایی جاکارتا، بیشتر رشته های ما در مسابقات برون مرزی شرکت خواهند کرد و امیدوارم که با تعامل تنگاتنگ عوامل اجرایی با پرسنل زحمتکش فدراسیون کارهای اداری و اجرایی همچون گذشته روی روال و برنامه پیش برود.
همچنین "حلیم شرعی" دبیر جدید فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: لازم است از اعتماد و اعتقاد جناب علیپور به عنوان یک مدیر باتجربه و دلسوز تشکر کنم و امیدوارم که با تعامل و رفاقت بین همکاران بتوانم پاسخ این اعتماد را بدهم.
وی تصریح کرد: انجمنهای ورزشی به عنوان یک فدراسیون پرتلاش و پیشرو عملکرد قابل قبولی طی سالیان اخیر در ورزش ایران داشته و مطمئنا این پیشرفت و حرکت رو به جلو ادامه دار خواهد بود و بنده خوشحالم که به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ بتوانم خدمتگذار این مجموعه ساعی و اکتیو باشم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی