۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تورنمنت بین المللی پاراگلایدر- ارومیه
خلبانان گلستان و آذربایجان غربی به عنوان نخست رسیدند
1397/04/24
تورنمنت بین المللی پاراگلایدر- ارومیه
خلبانان گلستان و آذربایجان غربی به عنوان نخست رسیدند
تورنمنت بین المللی ورزشهای هوایی پاراگلایدر ( فرود دقت _هدف زنی ) که به میزبانی استان آذربایجان غربی و در سایت پروازی کوه خلیل سیلوانا ارومیه برگزار شد با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، چهارمین دوره تورنمنت بین المللی پاراگلایدر در ارومیه در دو بخش آقایان و بانوان و تقدیر از خانواده شهید یاسین قنبری برگزار شد که در بخش آقایان، حسین عباسقلی‌زاده از استان گلستان، علیرضا عمیدی و محمود شیرازی نیا از استان تهران به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.
همچنین در بخش بانوان، الهام مختاری از استان آذربایجان غربی به مقام قهرمانی دست یافت و نسیم ابراهیمی از کردستان و سحر اولیایی از فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.
آیین اختتامیه این تورنمنت با حضور "دلداده مهربان" سرپرست دبیری فدراسیون انجمن های ورزشی، عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، علیرضا ملامحمدزاده معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ارومیه، روح الله عابدی رییس هیات انجمنهای ورزشی استان آذربایجان غربی، بیرامی رئیس ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، عزیری معاونت ورزش و جوانان ارومیه و جمعی از مسئولین محلی واستانی برگزار شد.
در این مسابقات حدود 200 شرکت کننده از استانهای مختلف کشور و همچنین ورزشکارانی از کشورهای همسایه از جمله ترکیه ،عراق و آذربایجان و افغانستان شرکت داشتند که در نهایت به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی