۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
گزارشی از حضور مسئولان انجمن ساواته در فرانسه
1397/03/29

گزارشی از حضور مسئولان انجمن ساواته در فرانسه

مسئولان انجمن ساواته کشورمان بنابر دعوت فدراسیون جهانی برای حضور در فینال مسابقات قهرمانی اروپا به شهر تولوز فرانسه سفر کردند.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این سفر حمیدرضا حصارکی رییس انجمن ساواته ایران و کنفدراسیون آسیا، حامد متین فر دبیر انجمن و سرمربی تیم ملی به همراه سیدمهدی حسینی ملی پوش ساواته کشورمان و نفر سوم جهان حضور داشتند.
در خلال این سفر حصارکی با اعضای هیات رییسه فدراسیون جهانی نظیر خانم "جولی گابریل" رییس فدراسیون جهانی ساواته، "ژوئل دومژ" رییس فدراسیون ساواته فرانسه و نایب رییس فدراسیون جهانی، "ژان پاسکال سانتورو" عضو هیات رییسه جهانی، "رودولف رودون" رییس کنفدراسیون اروپا و دیگر مقامات بلندپایه ساواته جهان دیدار و گفت و گو کرد و در خصوص توسعه این رشته رزمی در دنیا و ایران به بحث و تبادل نظر پرداخت.
حصارکی همچنین در مذاکره با رییس فدراسیون جهانی موضوع میزبانی ایران برای برگزاری دوره داوری بین المللی را مطرح کرد که با استقبال ایشان همراه شد.
در حاشیه این دیدارها نشان ویژه و مدال ملی ساواته فرانسه به حمیدرضا حصارکی و دو نماینده دیگر کشورمان اهدا شد.
اما "سیدمهدی حسینی" ملی پوش ساواته کشورمان در یک مسابقه تدارکاتی به مصاف ساواته کار قدرتمند فرانسه رفت.
ساواته کار رده وزنی فوق سنگین ایران در پایان پنج راند مسابقه ای نفسگیر و پایاپای با "بنجامین روبیلارد" حریف سرشناس فرانسوی و دارنده عناوین قهرمانی جهان و اروپا مغلوب شد ولی نمایشی قابل قبول ارائه داد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی