۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
طرح استعدادیابی بیس بال در مشهد مقدس
600 دانش آموز محک خوردند
1397/02/29
طرح استعدادیابی بیس بال در مشهد مقدس
600 دانش آموز محک خوردند
هیات انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی در راستای توجه ویژه به استعدادیابی و شناسایی چهره های آتیه دار ، بتازگی طرحی را که از سوی کمیته بیس بال و سافت بال این استان برگزار کرد ، مورد حمایت قرار داد که با اقبال جالب توجه دانش اموزان پنج ناحیه شهرستان مشهد مواجه شد.
به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی ، از سوی این کمیته و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش این خطه مستعد ، طرح استعدادیابی بیس بال میان دانش آموزان زیر 12 سال برگزار شد .

این طرح جالب توجه با حضور 600دانش آموز از پنج ناحیه مدارس مشهد مقدس برگزار شد و در پایان 60 بازیکن مستعد برگزیده شدند تا فردا بتوانند پشتوانه های خوبی باشند و آینده بیس بال این دیار را بیمه کنند.

عادل مشیریان رییس کمیته بیس بال و سافت بال استان خراسان رضوی در این راستا تلاش و زحمات فراوانی را متحمل شد و آموزش و پرورش نواحی مختلف مشهد مقدس نیز در آن مشارکت داشتند.

محسن قهرمانی رییس هیات انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی در این راستا به سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی گفت : طرح های این چنینی طبق تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش استان انجام می شود و مراد ما این است که بتوانیم در رشته های مختلف ، چهره های مستعد را شناسایی کنیم.

وی افزود : خوشبختانه در سطح استان و همچنین شهرستان مشهد ، استعدادهای خوبی در رشته های تحت پوشش داریم و طبعا اگر جوانان و نوجوانان پرشور بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند ، می توانند پشتوانه های خوبی باشند

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی