۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
گزارشی از گردهمایی سالیانه هیات انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی
محسن قهرمانی : در پرتو همدلی می توانیم به اهداف خود برسیم
1397/02/24
گزارشی از گردهمایی سالیانه هیات انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی
محسن قهرمانی : در پرتو همدلی می توانیم به اهداف خود برسیم
نخستین گردهمایی سالیانه هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی با حضور هیات رئیسه، مسئولان شهرستان ها، روسا، نواب رييس و دبيران کمیته‌های هیات استان در رستوران ملل شاندیز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی ، در این جلسه ابتدا مهدی فیضی دبیر هیات ضمن خوش‌آمدگویی به حضار از کسب رتبه برتر در استان یاد کرد و آن را مرهون زحمات تک تک اعضای هیات استان دانست.
سپس محسن قهرمانی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی ضمن تشکر از حضار گفت: امروز ما شنونده خواهیم بود تا صحبت‌های مسئولان و روسای کمیته ها را بشنویم و در ادامه پاسخ خواهیم داد.
وی در ادامه گفت : مراد ما از برگزاری این نشست تبادل اندیشه و ار ایه ر اهکارهای مناسب بمنظور رسیدن به اهداف مورد نظر است و امیدوارم بتوانیم در پرتو همدلی در بسط و گسترش رشته های تحت پوشش اهتمام کنیم .
در ادامه هانیه امانی، نايب رییس هیات، از حضور مسئولان کمیته های تحت پوشش تشکر کرد و به بیان اهداف جلسه پرداخت.
وی در ادامه گفت: تک تک کمیته ها در کسب عناوین قهرمانی و برگزاری لیگ مجزا در کشور نقش اساسی داشته اند و قطعا این تلاش وافر زمینه‌ای برای پروش ملی پوشان در تمامی شهرستان ها خواهد بود .
همچنین باید هریک از شهرستان ها قطب یکی از رشته های هیات شوند و ما نیز آمادگی حمایت از آن شهرستان را داریم.
امانی در ادامه گفت : در حد توان به شهرستان ها کمک کرده‌ایم و به آن ها طناب استاندارد اهدا شده‌است. ماه رمضان نیز نزدیک است و تقاضا داریم، شهرستان‌ها مسابقات جام رمضان را در نهایت سادگی برگزار کنند. به روستا ها توجه بیشتری شود؛ به خصوص نیاز است، مسابقات طناب‌کشی که علاقه مندان بسیاری دارد، برگزار شود.
این مراسم با شکوه همچنین هوشنگ ولی پور معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی مالی اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی، حسن نوری مدیریت تربیت بدنی همگانی ورزش شهرداری مشهد و حسین نخعی شریف عضو کارگروه ورزش شورای شهر مشهد حضور داشتنند.
در پایان این گردهمايي سالیانه از کمیته های برتر وهیات استان تقدیر به عمل آمد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی