۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
در نشست با مسئولان انجمن راگبی مطرح شد؛
محمد علیپور: پیشرفت راگبی در کشورمان قابل توجه است/ کنفدراسیون آسیا راگبی ایران را تحسین می کند
1396/12/26
در نشست با مسئولان انجمن راگبی مطرح شد؛
محمد علیپور: پیشرفت راگبی در کشورمان قابل توجه است/ کنفدراسیون آسیا راگبی ایران را تحسین می کند
نشست مشترگ مسئولان انجمن راگبی با رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی امروز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در ابتدای این نشست که در محل فدراسیون برگزار شد، دلداده مهربان سرپرست دبیری فدراسیون ضمن تمجید از عملکرد انجمن راگبی کشور گفت: فعالیت مستمر راگبی باعث پیشرفت این رشته در کشور شده و امیدواریم که این روند رو به رشد ادامه دار باشد و شاهد توسعه بیشتر راگبی در کشور و رسیدن به موفقیتهای بین المللی باشیم.
در ادامه این نشست محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت:سال ۹۶ سال پرکاری برای ما بود و خوشبختانه در همه رشته های ورزشی تحت پوشش رشد و پیشرفت قابل توجهی داشتیم و اتفاقا راگبی هم در این بین حرکت رو به جلو و قابل دفاعی داشت.
وی اظهار داشت: فدراسیون انجمنهای ورزشی با داشتن ۱۹ انجمن و این همه فعالیت حداقل به اندازه ۸ فدراسیون مشغله کاری دارد که در این بین ۸ رشته تحت پوشش در بازیهای آسیایی و المپیک و ۱۵ رشته هم در مسابقات رسمی حضور دارند و این اهمیت بالای کار ما را نشان می دهد.
علیپور با تقدیر از فعالیت مستمر راگبی تصریح کرد: راگبی با مدیریت "حسن میرزا آقا بیک" به عنوان یک فرد با تجربه و آگاه در ورزش کشور مدارج بالایی طی کرده بطوریکه کنفدراسیون آسیا ، راگبی ایران را تحسین می کند و این بسیار با اهمیت است.
او اضافه کرد: انجمن راگبی در بخشهای مختلف به خصوص جوانگرایی و پشتوانه سازی عملکرد موثری داشته و به جرات می توان گفت که موفقیتهای فعلی به مراتب بیشتر از زمانی است که این رشته به عنوان یک فدراسیون مستقل فعالیت می کرد.
وی تاکید کرد: بهرحال جامعه راگبی کشور یک مجموعه پویا، پرتلاش و اکتیو است و مسلما این انگیزه و پتانسیل موجود باعث تعمیم این رشته در ایران خواهد شد.
همچنین " حسن میرزا آقابیک" رییس انجمن راگبی در این جلسه گفت: بی شک حمایتهای فدراسیون و شخص جناب علیپور باعث ایجاد انگیزه در خانواده راگبی شده ودر سایه این پشتیبانی و تعامل ایجاد شده در بین کمیته های فعال همچنان در مسیر توسعه و پیشرفت این رشته پرمخاطب گام بر میداریم.
وی افزود: اردیبهشت ماه سال آینده ربیس کنفدراسیون راگبی آسیا به تهران سفر میکند و حضور ایشان قطعا اهمیت بالایی دارد و می تواند به روابط ما در جهت گسترش راگبی ایران و تثبیت جایگاه بین المللی این رشته در آسیا کمک کند.
گفتنی است در پایان این نشست هدایایی به رسم یادبود به اعضای کمیته های مختلف اهدا گردید.










وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی